Frits

Erg positief! Het bestelde product had uiteindelijk een langere levertijd dan voorzien, maar om de dag kreeg ik een e-mail met een update van de stand van zaken, dat zie je tegenwoordig nog maar... Erg positief! Het bestelde product had uiteindelijk een langere levertijd dan voorzien, maar om de dag kreeg ik een e-mail met een update van de stand van zaken, dat zie je tegenwoordig nog maar zelden! Communicatie was uitstekend. Verder na de levering had ik nog een vraag en deze via het contact formulier gesteld, nog dezelfde dag kreeg ik een uitgebreid antwoord!

Klantgericht. Communicatie. Aftersale. Gratis verzending.

J. van der Heiden

duidelijke informatie

goede handleiding die kan worden gedownload

H van de Werf

Op 31 dec een Homewizard startpakket besteld en wat extra sensoren. Door de vele bestellingen was er een voorraadprobleem maar ik werd steeds netjes op de hoogte gehouden. Op 10 jan is alles bezorgd... Op 31 dec een Homewizard startpakket besteld en wat extra sensoren. Door de vele bestellingen was er een voorraadprobleem maar ik werd steeds netjes op de hoogte gehouden. Op 10 jan is alles bezorgd via PostNL en kreeg ik een thermometer als extraatje vanwege het wachten. Erg netjes!!

Kortes

Snelle correcte levering

Q.M.

Verschillende producten besteld met eindejaarskorting. Prima!

een van de pré's was kunnen betalen via PayPal. Verder erg duidelijke site, sloot goed aan bij mn info behoefte.

Info over verloop order: mn bestelling leek in 3 pakketten opgedeeld: drie nummers, drie track-trace codes. He maar 1 pakket ontvangen - waar alles in zat. Dus prima, maar wat verwarrend.

Kwakernaak

Prima, zoals het hoort

Maarten

Toen ik de bestelling in de nacht van vrijdag op zaterdag plaatste stond er op de website "Snelle 24 uurs verzending". Het product is pas op maandag verzonden want deze webshop werkt in... Toen ik de bestelling in de nacht van vrijdag op zaterdag plaatste stond er op de website "Snelle 24 uurs verzending". Het product is pas op maandag verzonden want deze webshop werkt in tegenstelling tot de meeste shops met echte werkdagen van maandag t/m vrijdag. Wil je dus op vrijdagavond/zaterdag iets bestellen om het maandag in huis te hebben is het dus niet aan te raden bij de ze webshop iets te bestellen.

Het bestelde product is nu, dinsdag, nog niet binnen. Vanwege slechte bezorging van PostNL die blijkbaar al vroeg aan feestdagen vieren doet volgt de bezorging pas op donderdag. Bijzonder laat voor een op vrijdag op zaterdag besteld product!

Op zaterdag of zondag de bestelde producten ook bij PostNL aanbieden

Goed, snelle afhandeling van bestelling, netjes op tijd track n trace nummer en duidelijke mails van hoe en wat.

Sjors Brinkhof

Prima bedrijf

E.J.

Ik heb een homewizard awareness set besteld. Fantastisch product, en razendsnel in huis.

Overzichtelijke website, producten binnen 24 uur in huis, telefonisch goed bereikbaar en je wordt vriendelijk en snel te woord gestaan. Volgende keer bestel ik hier weer.

Geen.