Begeleiding
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Super goed

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling van Home Works en wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent!

Goede ervaring

Al jarenlang goede ervaringen met de huishoudelijke hulpen van HomeWorks!

Reactie Home Works:

Geachte heer, mevrouw, Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent met onze hulp. Dank voor het deze van uw ervaring.
HomeWorks

F.H. Loeber

Snel, flexibel en goed geholpen

Reactie Home Works:

Geachte heer Loeber, dank voor het afgeven van een review en fijn dat we u goed hebben kunnen helpen!

Van der Werf

Goede ervaring. Professionele schoonmaker. Altijd op tijd en werkte grondig en gestructureerd.

Geachte heer Van der Werf,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Home Works. Goed om te horen dat we u goed kunnen helpen.

Hanneke de Bruijne

De moeilijke klus om een goede en betrouwbare hulp te vinden heeft Homeworks perfect voor me geregeld. Het contact met de medewerkers was netjes, adequaat en professioneel. Bedankt Homeworks!

Beste Hanneke,
Bedankt voor uw review over Home Works. En erg leuk om te horen dat we u goed van dienst zijn.

wies obdeijn

Een aantal keren , met soms lange tussentijd hulp gehad via home-work.
ben nog niet toe aan vaste afspraken, veel op reis.

Reactie Home Works:

Beste mevrouw, Hartelijk dank voor het geven van uw mening. En leuk om te horen dat u Home Works "Prima" vindt! Bedankt!

Carmen

Lieve mensen en erg betrokken

Reactie Home Works:

Beste Carmen, Inderdaad jammer dat de gemeente zomaar kan bepalen wie er bij u komt schoonmaken. Ook op de facebookwebsite https://www.facebook.com/dedagvandehuishoudelijkehulp/ lees je veel meer verhalen van klanten die eigenlijk met de hulp verder willen. Bedankt voor uw reactie!

Aangenaam verrast door zeer ervaren personeel. Alles was snel geregeld en ik geniet nu wekelijks van een schoon huis dankzij Home Works.

Reactie Home Works:

Beste klant, Wat leuk om te horen dat u onze hulp zo goed kunt waarderen. Hartelijk dank voor het plaatsten van uw mening. Met vriendelijke groet Home Works