LUCA BONELLI

RISPONDERE ALLE MAIL E RESTITUIRE I SOLDI PER LA CONSEGNA NON AVVENUTA

Ralph

Never again

None

This shop should totally rethink is consumer policy

Thomas Leber

Immer noch keine RÜCKZAHLUNG vom 06/14/2022 ?????
Bestellnummer 1443458 (Abgeschlossen)
Bestellnummer 1454552 (Gutgeschrieben)

05/30/2022 Produkt nicht vorrätig Wegen eines...
Immer noch keine RÜCKZAHLUNG vom 06/14/2022 ?????
Bestellnummer 1443458 (Abgeschlossen)
Bestellnummer 1454552 (Gutgeschrieben)

05/30/2022 Produkt nicht vorrätig Wegen eines Vorratsfehlers ist Produkt 1 x 283863 Thule Chariot Buggy Satz Ab 2007 leider nicht lieferbar.

Die Lieferzeit ist derzeit leider nicht bekannt.

Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten.

Sie können wählen aus den folgenden Möglichkeiten:

- Sie wählen ein gleichwertiges Produkt, damit wir Ihnen als noch die gesamte Bestellung zuschicken können.

- Wir stornieren die gesamte Bestellung und der Kaufbetrag wird zurückerstattet.

Achtung! Ohne Antwort Ihrerseits sind wir nicht in der Lage Ihre Bestellung abzuwickeln.

Wir hoffen, Sie hiermit ausreichend informiert zu haben und bitten um eine Antwort auf diese E-Mail.

Sollten Sie noch Fragen haben, senden Sie eine E-mail an: helpdesk@hollandbikeshop.com.
06/14/2022 Gutschreiben - Nicht Vorrätig Wegen eines Vorratsfehlers ist Artikel 0000 leider nicht lieferbar. Wir haben Ihre Bestellung storniert und die Summe wird auf Ihrem Konto gutgeschrieben werden.
Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten.

Wir hoffen, Sie hiermit ausreichend informiert zu haben. Sollten Sie noch Fragen haben, beantworten wir diese gerne.

Nog steeds geen TERUGBETALING vanaf 14/06/2022 ?????

30-05-22 Product niet op voorraad Door een voorraadfout is product 1 x 283863 Thule Chariot buggy set uit 2007 helaas niet leverbaar.

Helaas is de levertijd op dit moment niet bekend.

Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.

U kunt kiezen uit de volgende opties:

- U kiest een gelijkwaardig product zodat wij u toch de gehele bestelling kunnen toesturen.

- Wij annuleren de gehele bestelling en het aankoopbedrag wordt teruggestort.

Gevaar! Zonder een reactie van u kunnen wij uw bestelling niet in behandeling nemen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en vragen om een ​​reactie op deze e-mail.

Voor vragen kun je een e-mail sturen naar: helpdesk@hollandbikeshop.com.
14-06-2022 Tegoed - Niet op voorraad Door een voorraadfout is artikel 0000 helaas niet leverbaar. We hebben uw bestelling geannuleerd en het bedrag wordt op uw rekening bijgeschreven.
Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u vragen heeft, beantwoorden wij deze graag.

Keine Reaktion / Geen reactie

Reagiern auf E-MAILS / Reageren op E-MAILS

Mario

Super!

Snelle levering, ruim assortiment

Peter van der Swaan

Order geplaatst voor een aantal fiets spullen
Order geplaatst voor een aantal fiets spullen
Na een paar dagen kwam de melding dat de order op hold stond omdat bestelde cijfer slot ondanks op de website “beschikbaar” stond toch niet beschikbaar was. Na telefonisch overleg een ander slot gekozen.
De order zou direct verstuurd worden om nog donderdag of vrijdag afgeleverd te worden.
Maandag daarop nog niets ontvangen en nog maar eens gebeld. Na een check bleek de order nog ih magazijn te staan maar zou direct worden verstuurd en zou dinsdag worden afgeleverd.
Woensdag weer niets ontvangen. Nog maar eens gebeld.
De medewerker kon al direct mededelen dat de order nog steeds ih magazijn stond.
Wat een teleurstelling is dit en dat voor een bedrijf met 4 1/2 ster.

Duidelijk

Zie ervaring

van Vossen

Snelle levering.

g.a.bongers

Bestelling makkelijk uit te zoeken ,en snel geleverd.

goede keuze in onderdelen,goed verpakt en snel geleverd.

geen op/aanmerkingen

Ian Paintin

Very difficult company to work with, poor communications and say items are in stock when they are not. The worst European company I've dealt with

pricing can be good at times

Get a working web site in terms of inventory management. They take orders then sell to others so suddenly items you've paid for are no longer available. hopeless.

Bert Brinkman

Goed en snelle levering.

Kan ik na 1x nog niet echt zeggen.

Zie boven.

Patrick

Goed en duidelijk te vinden op de site en. De service online met de info over het pakketje is goed verzorgd.

Zeer snelle levering. Duidelijke communicatie

We wilde het fietsstoeltje bestellen bij bol.com maar was bij jullie 15 euro goedkoper