Offerte
8.5/10

Patrick Visser

Patrick Visser

Vakkundig personeel
Snel en meegaand personeel die bij ons aan het bouwen waren
Werken netjes
Duidelijke planning

thim

Alles prima enige is dat ik niet had verwacht dat het plafond zo snel zou scheuren op de scheidslijn. Ik had anders overwogen te wachten met het glad stucen van het gehele plafond.

snelle reactie op vragen per mail (meestal via Mandy)

Werden goed geholpen bij de vragen die we hadden en medewerkers werkten netjes En lieten alles schoon achter

Medewerkers dachten mee

NDT

Het is een unieke ervaring om het team van Hoek Bouw in een halve dag de basis te zien neerzetten van een grote uitbouw. Alles klopte bij ons en alles paste. Waar om 7.00 nog niets stond , was er om... Het is een unieke ervaring om het team van Hoek Bouw in een halve dag de basis te zien neerzetten van een grote uitbouw. Alles klopte bij ons en alles paste. Waar om 7.00 nog niets stond , was er om 11.45 een complete uitbouw neergezet. Hulde!

Gedrevenheid en persoonlijke aandacht

Van boven

Zijn zeer deskundig en denken mee met het vervolg proces, afwerking, hierdoor is het fijn werken en scheelt veel aanpas werk.

Werken met neer zetten zeer snel, onze aanbouw stond binnen...

Werken met neer zetten zeer snel, onze aanbouw stond binnen een dag! Aan de afwerking wel wat puntjes aan te merken maar dit doet zeker niet af aan het opgeleverde resultaat! Bij kleine verandering geen onvertogen woord gehoord en de volgende dag al aangepast.

Zeer fijne ervaring met top kwaliteit oplevering!

A.J. Bax Capelle aan den IJssel

Vakwerk, uitstekende planning, vriendelijke personeel en snelle reacties bij vragen.

De planning die keurig werd nagekomen en de zeer gedetailleerde offerte.

Abelman

Onze optopping staat nu een jaar en nog steeds naar volle tevredenheid! Tijdens de verbouwing was er wat gedoe met de leverancier van de kunststof kozijnen (te laat, beloftes niet nakomen, etc.)... Onze optopping staat nu een jaar en nog steeds naar volle tevredenheid! Tijdens de verbouwing was er wat gedoe met de leverancier van de kunststof kozijnen (te laat, beloftes niet nakomen, etc.) Hierbij zijn we door Hoek zeer goed gesteund en op de hoogte gehouden. Doordat hierdoor een nadere werkvolgorde is aangehouden dan dat Hoek zelf had bedacht waren er een paar details in de afwerking die we niet mooi vonden. Hoek is toen zonder te twijfelen langs gekomen om dit meteen in orde te maken. Echt heel fijn. Ze zijn niet de goedkoopste maar hun geld dubbel en dwars waard! Verbouwen met hoog opleverniveau en een gerust hart, echt top.

Goede communicatie vooraf, tijdens en na de verbouwing. Helder, transparant en snelle reactie.

Robert de Boer

Heel blij met de samenwerking en het eindresultaat. Het project (een opbouw op de garage) is netjes binnen de planning uitgevoerd. Het grote voordeel is de prefab manier van werken, waardoor de... Heel blij met de samenwerking en het eindresultaat. Het project (een opbouw op de garage) is netjes binnen de planning uitgevoerd. Het grote voordeel is de prefab manier van werken, waardoor de benodigde tijd ter plekke zo kort mogelijk blijft. Dat zorgde voor een korte doorlooptijd van twee weken. Erg vriendelijk en kundig personeel allemaal.

Vriendelijk en kundig personeel. Snelle doorlooptijd ter plekke door het prefab produceren van de benodigde delen.

Helaas veel problemen gehad betreft communicatie, afwerking en dingen die stuk zijn gegaan.
Communicatie gaat vervolgens zeer moeizaam, alles word afgewimpeld en niks lijkt hun schuld te zijn.

Reactie Hoek Bouw:

Beste familie van Herk, Wij betreuren het dat u niet tevreden bent. Zeker omdat er tijdens de oplevering over de genoemde punten gesproken is, en wij u hierin tegemoet zijn gekomen. Ook is er... Beste familie van Herk, Wij betreuren het dat u niet tevreden bent. Zeker omdat er tijdens de oplevering over de genoemde punten gesproken is, en wij u hierin tegemoet zijn gekomen. Ook is er nadien nog een afspraak geweest om de dorpel te herstellen. Wij zullen uw feedback meenemen, bedankt hiervoor.

John Klijn

Vanaf het oriënterend gesprek op kantoor tot aan de oplevering van onze uitbouw een prettig contact gehad met een goede uitleg door professioneel personeel Een vakkundig bouwteam efficiënt en snel... Vanaf het oriënterend gesprek op kantoor tot aan de oplevering van onze uitbouw een prettig contact gehad met een goede uitleg door professioneel personeel Een vakkundig bouwteam efficiënt en snel voor een redelijke prijs.Bij oplevering een paar aandachtspuntjes maar meteen door de baas zelf aangepakt en opgelost.Chapeau van tevreden klant.

Een op elkaar ingespeeld team efficiënt,vakkundig en snel.