Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie
8.5/10

Helaas veel problemen gehad betreft communicatie, afwerking en dingen die stuk zijn gegaan.
Communicatie gaat vervolgens zeer moeizaam, alles word afgewimpeld en niks lijkt hun schuld te zijn.

Reactie Hoek Bouw:

Beste familie van Herk,

Wij betreuren het dat u niet tevreden bent.
Zeker omdat er tijdens de oplevering over de genoemde punten gesproken is, en wij u hierin tegemoet zijn gekomen.
Ook is er nadien nog een afspraak geweest om de dorpel te herstellen.

Wij zullen uw feedback meenemen, bedankt hiervoor.

John Klijn

Vanaf het oriënterend gesprek op kantoor tot aan de oplevering van onze uitbouw een prettig contact gehad met een goede uitleg door professioneel personeel Een vakkundig bouwteam efficiënt en snel...

Een op elkaar ingespeeld team efficiënt,vakkundig en snel.

Ontzettend fijne samenwerking met alle mensen die binnen Hoekbouw werkzaam zijn! Ze komen hun afspraken na en denken mee en zijn daarbij erg vriendelijk. Een aanrader voor iedereen!

Komen afspraken na en zijn duidelijk!

Ed Reinicke

Op woensdag 24 oktober is Hoek Bouw begonnen met het realiseren van een aanbouw aan onze hoekwoning. het traject was van te voren goed vastgelegd zodat we wisten wat er per dag werd gedaan. Door...

Sterke punten zijn wat ons betreft de flexibiliteit en vakkundigheid. Dit bedrijf weet heel erg goed waar ze mee bezig zijn en leveren topkwaliteit. Ook de onderaannemers waar zij mee werken, zoals metselaars, elektricien, installateurs, stucadoors etc. hebben wij ervaren als flexibel en zeer vakkundig. Alles is werd keurig afgewerkt en dagelijks opgeruimd.
Wat zeker niet vergeten mag worden is de ondersteuning vanuit het kantoor van Hoek. Wij hebben Mandy zeer regelmatig aan de lijn gehad en zij heeft ons steeds op een erg prettige wijze geholpen. Een compliment aan haar is zeer op zijn plaats.

P.Meijer

Dat er nog zulke goede bedrijven zijn!
Ik maak een diepe buiging voor Hoekbouw!

Stipt volgens planning met uitstekende vakmensen.

De werkzaamheden zijn al met al naar volle tevredenheid uitgevoerd. Er is gebruik gemaakt van over het algemeen zeer vakkundige en nette medewerkers. Rommel werd tussentijds keurig opgeruimd en...

Sterke punten zijn de duidelijke offerte en de opdrachtbevestiging, alsmede de controle (gedeeltelijk) op de werkzaamheden tijdens de verbouwing. Sterk punt was ook dat de werkzaamheden werden uitgevoerd door over het algemeen vakkundige, vriendelijke en nette mensen.

Marlies Rood

Van het begin tot het eind heel blij met hoekbouw. Vorig kar augustus op een oriënterend gesprek geweest, gelijk een goed gevoel maar we moesten alles nog even op een rijtje zetten voor onszelf....

- communicatie
- snelheid
- professioneel
- netjes

Marjo (& Rob) Hanekamp

We hebben de samenwerking met de mensen van Hoekbouw als zeer prettig ervaren.
Het gehele traject, van 1e gesprek, t/m de uiteindelijke oplevering is naar grote tevredenheid verlopen.

Hoekbouw is zeer sterk in het plannen van de werkzaamheden, die prima op elkaar aansluiten. De vaste teams / medewerkers verichten vakwerk.

Remco

Hebben een zeer strakke planning welke ook gehaald is, echter je merkt dat ze teveel werk hebben of te weinig personeel.

Redelijke prijzen, bouw gaat vlot

L.J.Polder

De communicatie was goed, afspraken die veranderde werden gelijk door gegeven .