Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

fam. Hoekstra

Hoekbouw heeft bij ons een uitbouw van 2,5 x 5,20 geplaatst. Erg fijne service, er werd heel netjes gewerkt, afwerking is ook tip top! Ook service nadien is perfect te noemen! We constateerden... Hoekbouw heeft bij ons een uitbouw van 2,5 x 5,20 geplaatst. Erg fijne service, er werd heel netjes gewerkt, afwerking is ook tip top! Ook service nadien is perfect te noemen! We constateerden bijvoorbeeld dat in de kozijnen niet het juiste type glas zat, dit werd achteraf zonder veel gedoe vervangen.

Wij zouden Hoekbouw zeker aanraden!

Ervaren medewerkers, goed inzicht, alles goed gepland en uitgevoerd

J.C. Van Veelen

Netjes gewerkt,Betrouwbaar. Afspraken worden nagekomen. Bereid om mee te denken. Vakmensen.

Zie boven.

Maurice Lieverst

Ik vindt de service en uitleg erg goed,goed gecommuniceerd altijd beleefd aan de telefoon ook al had ik 100 vragen en het personeel is erg vriendelijk en klant gericht en een goede uitleg zou ze... Ik vindt de service en uitleg erg goed,goed gecommuniceerd altijd beleefd aan de telefoon ook al had ik 100 vragen en het personeel is erg vriendelijk en klant gericht en een goede uitleg zou ze zeker aanraden voor andere mensen als ze een aanbouw willen.

Met vriendelijke groet Maurice Lieverst

Alles wordt netjes opgeruimd en personeel is beleefd en leg alles netjes uit

Martijn Blok

Professioneel en netjes werkend aannemingsbedrijf die afspraken nakomt.

Afspraken worden netjes nagekomen en opdracht wordt aaneengesloten uitgevoerd met een vast team.

Patrick Visser

Patrick Visser

Vakkundig personeel
Snel en meegaand personeel die bij ons aan het bouwen waren
Werken netjes
Duidelijke planning

thim

Alles prima enige is dat ik niet had verwacht dat het plafond zo snel zou scheuren op de scheidslijn. Ik had anders overwogen te wachten met het glad stucen van het gehele plafond.

snelle reactie op vragen per mail (meestal via Mandy)

Werden goed geholpen bij de vragen die we hadden en medewerkers werkten netjes En lieten alles schoon achter

Medewerkers dachten mee

NDT

Het is een unieke ervaring om het team van Hoek Bouw in een halve dag de basis te zien neerzetten van een grote uitbouw. Alles klopte bij ons en alles paste. Waar om 7.00 nog niets stond , was er om... Het is een unieke ervaring om het team van Hoek Bouw in een halve dag de basis te zien neerzetten van een grote uitbouw. Alles klopte bij ons en alles paste. Waar om 7.00 nog niets stond , was er om 11.45 een complete uitbouw neergezet. Hulde!

Gedrevenheid en persoonlijke aandacht

Van boven

Zijn zeer deskundig en denken mee met het vervolg proces, afwerking, hierdoor is het fijn werken en scheelt veel aanpas werk.

Werken met neer zetten zeer snel, onze aanbouw stond binnen...

Werken met neer zetten zeer snel, onze aanbouw stond binnen een dag! Aan de afwerking wel wat puntjes aan te merken maar dit doet zeker niet af aan het opgeleverde resultaat! Bij kleine verandering geen onvertogen woord gehoord en de volgende dag al aangepast.

Zeer fijne ervaring met top kwaliteit oplevering!

A.J. Bax Capelle aan den IJssel

Vakwerk, uitstekende planning, vriendelijke personeel en snelle reacties bij vragen.

De planning die keurig werd nagekomen en de zeer gedetailleerde offerte.