Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

P.Meijer

Dat er nog zulke goede bedrijven zijn!
Ik maak een diepe buiging voor Hoekbouw!

Stipt volgens planning met uitstekende vakmensen.

De werkzaamheden zijn al met al naar volle tevredenheid uitgevoerd. Er is gebruik gemaakt van over het algemeen zeer vakkundige en nette medewerkers. Rommel werd tussentijds keurig opgeruimd en... De werkzaamheden zijn al met al naar volle tevredenheid uitgevoerd. Er is gebruik gemaakt van over het algemeen zeer vakkundige en nette medewerkers. Rommel werd tussentijds keurig opgeruimd en meegenomen. De verbouwing verliep tot op het moment van het stuken van de muren volgens schema. De verbouwing is uiteindelijk toch een week uitgelopen omdat het stukwerk niet goed werd bevonden door de schilder, die daarna het sauswerk zou verrichten. Om die reden moest de stukadoor terugkomen om de muren alsnog beter af te werken. De schilder heeft overigens zelf contact opgenomen met de stukadoor. Daarna was het resultaat wel bevredigend. Tot op het moment dat er voor de eerste keer werd gestukt is er ook regelmatig iemand van Hoekbouw langsgekomen om de werkzaamheden te begeleiden en te controleren. Dat werd als zeer prettig ervaren. Vervolgens is er echter niemand meer langsgekomen. Ook niet nadat de werkzaamheden uiteindelijk geheel waren afgerond. Nadat het stukwerk door de schilder was afgekeurd hebben wij ook zelf, ondanks dat daarover een e-mail naar Hoekbouw was gestuurd, een nieuwe afspraak met de schilder moeten maken. Wij hebben trouwens op die e-mail ook geen enkele reactie mogen ontvangen. Dat heeft ons wel verbaasd. Daarnaast is de administratieve afhandeling ook niet helemaal volgens plan verlopen. Uiteindelijk is e.e.a. met excuses van Hoekbouw wel opgelost. Desondanks blijven wij het vreemd vinden dat er nog altijd een verschil van € 2,84 zit tussen de oorspronkelijke creditnota en het bedrag dat uiteindelijk is teruggestort, zonder dat daarover een uitleg is gegeven. Het gaat hier om een relatief gering bedrag en wij gaan hier ook verder niet over zeuren, maar toch.

Sterke punten zijn de duidelijke offerte en de opdrachtbevestiging, alsmede de controle (gedeeltelijk) op de werkzaamheden tijdens de verbouwing. Sterk punt was ook dat de werkzaamheden werden... Sterke punten zijn de duidelijke offerte en de opdrachtbevestiging, alsmede de controle (gedeeltelijk) op de werkzaamheden tijdens de verbouwing. Sterk punt was ook dat de werkzaamheden werden uitgevoerd door over het algemeen vakkundige, vriendelijke en nette mensen.

Marlies Rood

Van het begin tot het eind heel blij met hoekbouw. Vorig kar augustus op een oriënterend gesprek geweest, gelijk een goed gevoel maar we moesten alles nog even op een rijtje zetten voor onszelf.... Van het begin tot het eind heel blij met hoekbouw. Vorig kar augustus op een oriënterend gesprek geweest, gelijk een goed gevoel maar we moesten alles nog even op een rijtje zetten voor onszelf. Hier geen druk gehad vanuit hoekbouw maar gewoon ons de tijd gegunt. Toen wij de keuze hadden gemaakt ging het allemaal snel en met een goede en duidelijke communicatie. De opbouw is nu net 2 weken afgerond en alles is goed gegaan; ze hebben heel hard en netjes gewerkt. Ook hier weer goede communicatie geweest en professionele service. Afronding gesprek was ook netjes waarbij ik ook zeker heb vermeld hoe blij wij zijn met de opbouw maar ook met het proces. Al met al super gelukkig!

- communicatie
- snelheid
- professioneel
- netjes

Marjo (& Rob) Hanekamp

We hebben de samenwerking met de mensen van Hoekbouw als zeer prettig ervaren.
Het gehele traject, van 1e gesprek, t/m de uiteindelijke oplevering is naar grote tevredenheid verlopen.

Hoekbouw is zeer sterk in het plannen van de werkzaamheden, die prima op elkaar aansluiten. De vaste teams / medewerkers verichten vakwerk.

Remco

Hebben een zeer strakke planning welke ook gehaald is, echter je merkt dat ze teveel werk hebben of te weinig personeel.

Redelijke prijzen, bouw gaat vlot

L.J.Polder

De communicatie was goed, afspraken die veranderde werden gelijk door gegeven .

André Buijs

Top bedrijf dat kwaliteit levert.

Komen hun afspraken na en werken volgens strakke planning. Resultaat is uitstekend

Fam vd Meij Rijnsburg

Prettig, professioneel, punctueel

Correct. Compleet. Op tijd

Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat!

Er wordt zeer netjes gewerkt. Als een geoliede machine wordt samengewerkt

Gert van Leeuwen

Vanaf het eerste contact hebben wij veel vertrouwen in Hoek bouw. De transparantie, deskundigheid, flexibiliteit en snelheid van bouwen spraken ons enorm aan. De offerte was zeer gespecificeerd per... Vanaf het eerste contact hebben wij veel vertrouwen in Hoek bouw. De transparantie, deskundigheid, flexibiliteit en snelheid van bouwen spraken ons enorm aan. De offerte was zeer gespecificeerd per onderdeel wat voor ons heel transparant is geweest. Je weet wat je krijgt in welke kwaliteit. Dat maakt de keuzes gemakkelijker, zeker voor zo'n grote verbouwing als bij ons gedaan is. De uitvoering van de bouw is gedaan door eigen deskundige mensen of vaste onderaannemers. De gehele verbouwing is naar tevredenheid uitgevoerd.

- transparant
- deskundig