Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Strakke planning, goede materialen en mooie afwerking

Kevin Kroon

Prima bedrijf

N/A

We zijn zeer tevens van de eind resultaat. Snel gedaan, maar heel goed gedaan. Heel netjes gewerkt!

Netjes werken
Snel werken

Hans Riphagen

We hebben de verbouwing via Hoek-Bouw als heel plezierig ervaren. Goede, duidelijke en precieze afspraken vooraf, waardoor je weet wat er gaat gebeuren. Er is netjes gewerkt, en eigenlijk hebben we... We hebben de verbouwing via Hoek-Bouw als heel plezierig ervaren. Goede, duidelijke en precieze afspraken vooraf, waardoor je weet wat er gaat gebeuren. Er is netjes gewerkt, en eigenlijk hebben we daardoor een zorgeloze verbouwing gehad. Vakmanschap, gecombineerd met prettige zakelijkheid.

Heldere communicatie, een uitvoerige opdrachtbeschrijving, maar ook praktisch meedenken. Prettige bouwvakkers, die netjes werkten en altijd vriendelijk waren.

Goed werk!!

Offerte is goed/concurrerend en duidelijk gespecificeerd. Ook de werkzaamheden zijn kwalitatief hoogwaardig uitgevoerd.

Khalil, De Meern

Duidelijkheid en stiptheid, vanaf het begin tot het eind. De offerte was duidelijk en gesegmenteerd naar deelwerkzaamheden. De planning was strak en die is precies nageleefd. De gebruikte materialen... Duidelijkheid en stiptheid, vanaf het begin tot het eind. De offerte was duidelijk en gesegmenteerd naar deelwerkzaamheden. De planning was strak en die is precies nageleefd. De gebruikte materialen zijn goed. Dit allemaal tegen niet de hoogste offerte.
De dakopbouw is net opgeleverd en daarom kan ik op dit moment nog geen oordeel vellen over de nazorg, maar ik verwacht dat het op hetzelfde uitstekend niveau van de realisatie zal zijn.

Tevreden klant uit De Meern

Wij zijn heel tevreden over het verloop van onze verbouwing. Alles conform afspraak binnen de afgesproken planning en offerte. De mensen van Hoek Bouw werken nauwkeurig en hebben plezier in hun... Wij zijn heel tevreden over het verloop van onze verbouwing. Alles conform afspraak binnen de afgesproken planning en offerte. De mensen van Hoek Bouw werken nauwkeurig en hebben plezier in hun werk. Er is duidelijk voor gezorgd om overlast tot een minimum te beperken

Zorgvuldigheid en het stipt nakomen van afspraken. Duidelijke planning en duidelijke communicatie. Heldere goed gespecificeerde offerte met duidelijke kostenposten. Vriendelijke medewerkers, zeer... Zorgvuldigheid en het stipt nakomen van afspraken. Duidelijke planning en duidelijke communicatie. Heldere goed gespecificeerde offerte met duidelijke kostenposten. Vriendelijke medewerkers, zeer voorkomend. Vakmensen

Prima bedrijf heel duidelijk en efficiënt. In korte tijd alle wensen gerealiseerd met goede planning en afwerking

Afspraken zijn helder en transparant. Betrouwbaar

P.sieses

P.sieses

De medewerkers zijn heel goed op elkaar ingespeeld en staan open voor suggesties van de klant

Van den Berg (Breda)

De verbouwing is zeer snel uitgevoerd zonder dat dit ook maar in enige mate afbreuk heeft gedaan aan de kwaliteit van het geleverde werk. Het eindresultaat is dan ook perfect en de overlast is tot... De verbouwing is zeer snel uitgevoerd zonder dat dit ook maar in enige mate afbreuk heeft gedaan aan de kwaliteit van het geleverde werk. Het eindresultaat is dan ook perfect en de overlast is tot een minimum beperkt gebleven. Hiernaast is de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend (ook v.w.b. het meerwerk) en werkt hoekbouw qua eigen personeel en onderaannemers met zeer nette en bekwame vakmensen. Vanuit ons alleen maar lof. Hoekbouw maakt het proces van een verbouwing tot een plezierige aangelegenheid!!! Bedankt.