Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Werden goed geholpen bij de vragen die we hadden en medewerkers werkten netjes En lieten alles schoon achter

Medewerkers dachten mee

NDT

Het is een unieke ervaring om het team van Hoek Bouw in een halve dag de basis te zien neerzetten van een grote uitbouw. Alles klopte bij ons en alles paste. Waar om 7.00 nog niets stond , was er om... Het is een unieke ervaring om het team van Hoek Bouw in een halve dag de basis te zien neerzetten van een grote uitbouw. Alles klopte bij ons en alles paste. Waar om 7.00 nog niets stond , was er om 11.45 een complete uitbouw neergezet. Hulde!

Gedrevenheid en persoonlijke aandacht

Van boven

Zijn zeer deskundig en denken mee met het vervolg proces, afwerking, hierdoor is het fijn werken en scheelt veel aanpas werk.

Werken met neer zetten zeer snel, onze aanbouw stond binnen...

Werken met neer zetten zeer snel, onze aanbouw stond binnen een dag! Aan de afwerking wel wat puntjes aan te merken maar dit doet zeker niet af aan het opgeleverde resultaat! Bij kleine verandering geen onvertogen woord gehoord en de volgende dag al aangepast.

Zeer fijne ervaring met top kwaliteit oplevering!

A.J. Bax Capelle aan den IJssel

Vakwerk, uitstekende planning, vriendelijke personeel en snelle reacties bij vragen.

De planning die keurig werd nagekomen en de zeer gedetailleerde offerte.

Abelman

Onze optopping staat nu een jaar en nog steeds naar volle tevredenheid! Tijdens de verbouwing was er wat gedoe met de leverancier van de kunststof kozijnen (te laat, beloftes niet nakomen, etc.)... Onze optopping staat nu een jaar en nog steeds naar volle tevredenheid! Tijdens de verbouwing was er wat gedoe met de leverancier van de kunststof kozijnen (te laat, beloftes niet nakomen, etc.) Hierbij zijn we door Hoek zeer goed gesteund en op de hoogte gehouden. Doordat hierdoor een nadere werkvolgorde is aangehouden dan dat Hoek zelf had bedacht waren er een paar details in de afwerking die we niet mooi vonden. Hoek is toen zonder te twijfelen langs gekomen om dit meteen in orde te maken. Echt heel fijn. Ze zijn niet de goedkoopste maar hun geld dubbel en dwars waard! Verbouwen met hoog opleverniveau en een gerust hart, echt top.

Goede communicatie vooraf, tijdens en na de verbouwing. Helder, transparant en snelle reactie.

Robert de Boer

Heel blij met de samenwerking en het eindresultaat. Het project (een opbouw op de garage) is netjes binnen de planning uitgevoerd. Het grote voordeel is de prefab manier van werken, waardoor de... Heel blij met de samenwerking en het eindresultaat. Het project (een opbouw op de garage) is netjes binnen de planning uitgevoerd. Het grote voordeel is de prefab manier van werken, waardoor de benodigde tijd ter plekke zo kort mogelijk blijft. Dat zorgde voor een korte doorlooptijd van twee weken. Erg vriendelijk en kundig personeel allemaal.

Vriendelijk en kundig personeel. Snelle doorlooptijd ter plekke door het prefab produceren van de benodigde delen.

Helaas veel problemen gehad betreft communicatie, afwerking en dingen die stuk zijn gegaan.
Communicatie gaat vervolgens zeer moeizaam, alles word afgewimpeld en niks lijkt hun schuld te zijn.

Reactie Hoek Bouw:

Beste familie van Herk,
Wij betreuren het dat u niet tevreden bent.
Zeker omdat er tijdens de oplevering over de genoemde punten gesproken is, en wij u hierin tegemoet zijn gekomen.
Ook...
Beste familie van Herk,
Wij betreuren het dat u niet tevreden bent.
Ook is er nadien nog een afspraak geweest om de dorpel te herstellen.
Wij zullen uw feedback meenemen, bedankt hiervoor.

John Klijn

Vanaf het oriënterend gesprek op kantoor tot aan de oplevering van onze uitbouw een prettig contact gehad met een goede uitleg door professioneel personeel Een vakkundig bouwteam efficiënt en snel... Vanaf het oriënterend gesprek op kantoor tot aan de oplevering van onze uitbouw een prettig contact gehad met een goede uitleg door professioneel personeel Een vakkundig bouwteam efficiënt en snel voor een redelijke prijs.Bij oplevering een paar aandachtspuntjes maar meteen door de baas zelf aangepakt en opgelost.Chapeau van tevreden klant.

Een op elkaar ingespeeld team efficiënt,vakkundig en snel.

Ontzettend fijne samenwerking met alle mensen die binnen Hoekbouw werkzaam zijn! Ze komen hun afspraken na en denken mee en zijn daarbij erg vriendelijk. Een aanrader voor iedereen!

Komen afspraken na en zijn duidelijk!

Ed Reinicke

Op woensdag 24 oktober is Hoek Bouw begonnen met het realiseren van een aanbouw aan onze hoekwoning. het traject was van te voren goed vastgelegd zodat we wisten wat er per dag werd gedaan. Door... Op woensdag 24 oktober is Hoek Bouw begonnen met het realiseren van een aanbouw aan onze hoekwoning. het traject was van te voren goed vastgelegd zodat we wisten wat er per dag werd gedaan. Door problemen met de leverancier van de achterpui liep e.e.a. in de laatste fase wat anders dan gepland. Hoek heeft dit echter prima opgelost waardoor de bouw op vrijdag 9 november werd afgerond.

Sterke punten zijn wat ons betreft de flexibiliteit en vakkundigheid. Dit bedrijf weet heel erg goed waar ze mee bezig zijn en leveren topkwaliteit. Ook de onderaannemers waar zij mee werken, zoals... Sterke punten zijn wat ons betreft de flexibiliteit en vakkundigheid. Dit bedrijf weet heel erg goed waar ze mee bezig zijn en leveren topkwaliteit. Ook de onderaannemers waar zij mee werken, zoals metselaars, elektricien, installateurs, stucadoors etc. hebben wij ervaren als flexibel en zeer vakkundig. Alles is werd keurig afgewerkt en dagelijks opgeruimd.
Wat zeker niet vergeten mag worden is de ondersteuning vanuit het kantoor van Hoek. Wij hebben Mandy zeer regelmatig aan de lijn gehad en zij heeft ons steeds op een erg prettige wijze geholpen. Een compliment aan haar is zeer op zijn plaats.