De schoenen werden heel snel geleverd! Ze zagen er precies uit zoals op de foto, en lopen heel erg lekker. De website is goed overzichtelijk dus online shoppen wordt daardoor erg gemakkelijk.

Gaby Jacobs

Goed, snel en goede prijs.

Ivo

Prima. Goede schoen tegen een goede prijs.

E.D

Bestelling werd keurig optijd geleverd en voldeed volledig aan onze verwachtingen. Zeker voor herhaling vatbaar en/of aanrader voor anderen.

Saskia Bruijne

Stick en shirt besteld voor mijn zoon. Stick na 1 maand spelen kapot. Een mailtje gestuurd met de foto’s daarbij. Binnen 10 minuten een reactie dat we de stick konden opsturen en een nieuwe krijgen.

Bestelling werd mooi op tijd geleverd! En bepaalde dingen, zoals de hockey tas van Osaka echt een stuk voordeliger dan ergens anders, top!

Hockeyclub Holten-Rijssen

De routing op de website is overzichtelijk, ik kon makkelijk vinden wat ik zocht, namelijk hockeymaskers. Het assortiment hockeymaskers is ruim. Er is een keus uit een aantal verschillende merken.... De routing op de website is overzichtelijk, ik kon makkelijk vinden wat ik zocht, namelijk hockeymaskers. Het assortiment hockeymaskers is ruim. Er is een keus uit een aantal verschillende merken. Vervolgens bestelling geplaatst, bevesitiging ontvangen en de levering volgde ook snel.

Mooi aanbod, goede omschrijving bij de produkten

Jannie

Telefonisch eerst niet te pakken te krijgen maar toen het lukte, erg vriendelijk

Pedimos desde españa, los precios en comparación estan muy bien, nos cobraron 24 € de gastos de envío y pedimos muchas cosas. El pedido llego en 5 dias.