Overzichtelijk

J.Verelst

Zeer goede ervaring, groot aanbod en altijd snelle en correcte service.

virginia stinco

Zeer goed

Th. God

Duidelijke/eenvoudige website.

A. Pieper

Ik was opzoek naar een nieuwe hockeystick, had mijn vorige ook via de website gekocht en besloot weer een kijkje te nemen. De site is overzichtelijk en je kunt makkelijk per merk zoeken. Er staat... Ik was opzoek naar een nieuwe hockeystick, had mijn vorige ook via de website gekocht en besloot weer een kijkje te nemen. De site is overzichtelijk en je kunt makkelijk per merk zoeken. Er staat bij de producten genoeg informatie en er was ook nog eens korting!

Bosteels

De levering was super snel ik had snel zaalhockey spullen nodig en omdat alles op 1 site staat is het suuuper handig. Grote aanrader en 100% betrouwbaar.

Bestelling werd snel geleverd en soms mooie aanbiedingen. Echter, onoverzichtelijke site en beschrijving van bepaalde producten zeer beperkte beschrijving. Mijn vraag naar productomschrijving wordt... Bestelling werd snel geleverd en soms mooie aanbiedingen. Echter, onoverzichtelijke site en beschrijving van bepaalde producten zeer beperkte beschrijving. Mijn vraag naar productomschrijving wordt genegeerd en koper dient zelf de retourkosten te betalen.

Solubel

Supersnelle levering met zeer goede prijzen!