Britt Kweekel

Dw bezorging was heel erg snel dus dat vond ik heel fijn en er werd ook goed geïnformeerd over wanneer het pakket zou komen. Er zat wel een gat in 1 van de verpakkingen maar er was verder niks... Dw bezorging was heel erg snel dus dat vond ik heel fijn en er werd ook goed geïnformeerd over wanneer het pakket zou komen. Er zat wel een gat in 1 van de verpakkingen maar er was verder niks beschadigd dus ik ben heel tevreden. Alleen het retourneren vind ik een beetje onhandig.

Huiskes

Goede en snelle service

S. M.

Het is mij goed bevallen, de levertijd was echter zeer lang. Alleen lag dit aan Postnl dus dit valt Hockeyhuis niet te verwijten. Er werd door de klantenservice ook erg snel gereageerd op mijn mails.

Jeske Jacobs

Goede en snelle levering

Carmen

Het fijne van het hockeyhuis is dat zij veel producten (en maten) op voorraad hebben en dat de voorraad informatie ook echt klopt. De artikelen zijn goed geprijsd tov andere online winkels en de... Het fijne van het hockeyhuis is dat zij veel producten (en maten) op voorraad hebben en dat de voorraad informatie ook echt klopt. De artikelen zijn goed geprijsd tov andere online winkels en de snelheid van levering is heel goed. Mijn 2 dochters zijn net begonnen met hockey, dus ik moest ook nog wat maten en extra informatie opzoeken. Deze.informatie kon ik ook op site vinden. De service is echt goed; Een dag voor de hockeyles had ik mijn pakketje verwacht. Toen ik belde bleek het pakket een dag later verzonden te worden vanwege een paar sokken. De medewerker dacht heel goed mee en verving meteen de sokken voor een soortgelijk voorradig paar zonder extra kosten te rekenen, zodat het pakket toch direct de volgende dag in huis was. Op tijd voor de hockeyles!

Michiel Mud

Super snelle en correcte levering

LK

Snelle en correcte levering

Floortje Fiets

Heel erg leuke spullen en een makkelijke website en ze hebben heel veel

Sabine van den Burg

Super goede service

Sanne

Goed materiaal en snel geleverd