Jacqueline De haas

Goede in formatie prima kwaliteit

MJ Peters

Prima service na een probleem met een hockeystick buiten garantie periode. Stick leek een fabricagefout te hebben en versplinterde naar mijn mening te snel, oorzaak leek een holle ruimte in de... Prima service na een probleem met een hockeystick buiten garantie periode. Stick leek een fabricagefout te hebben en versplinterde naar mijn mening te snel, oorzaak leek een holle ruimte in de stick.Na het insturen van enkele foto’s en een beoordeling door sporthuis, werd er een nieuwe stick kosteloos opgestuurd. Top service!

Veenendaal

Wat een slechte ervaring. Bestel een stick die op voorraad is , om vervolgens na betaling een dag later bericht te krijgen dat het niet geleverd kan worden. Verder geen enkele info over hoe... Wat een slechte ervaring. Bestel een stick die op voorraad is , om vervolgens na betaling een dag later bericht te krijgen dat het niet geleverd kan worden. Verder geen enkele info over hoe terugbetaling gaat. Daar moet je dus zelf achteraan. Voor mij nooit meer hockeyhuis! Kon zelfs nog geen excuus vanaf.

Jelle

Voorraad is niet op orde en service om dit na bestelling op te lossen erg ondermaats

eos

Goede prijs-kwaliteit

merel metz

Super goed bedrijf! Hele snelle levering en altijd goeie kortingen! Alles van topkwaliteit beste site ever!

Kiara

Goeie kwaliteit , en het product was snel geleverd . Verder was het goed ingepakt zodat er niks stuk kon gaan en ontzettend fijne service .

Lisa van Hilten

Ik had een tas gekocht waar schade aan was, maar werd super goed en vriendelijk geholpen door de klantenservice. Het bleek dat er onder de tas stond vermeld dat de tassen een klein foutje hadden,... Ik had een tas gekocht waar schade aan was, maar werd super goed en vriendelijk geholpen door de klantenservice. Het bleek dat er onder de tas stond vermeld dat de tassen een klein foutje hadden, waardoor ze goedkoper waren, stom van mij. Super blij met de tas en een super bedrijf!

Frank Fiolet

Prettig vakkundig en zeer klantvriendelijk.
Prettig vakkundig en zeer klantvriendelijk.
Had een nieuwe stick nodig en stelde een vraag. Vraag werd heel snel beantwoord en er werd meteen aangeboden om twee sticks te versturen naar een filiaal wat voor mij dichtbij was. Inhoudelijk werden er ook veel in en puts gegeven waardoor ik mijn keuze makkelijk kon maken.

Boven verwachting geholpen!

Dehaene Vincent