19220 beoordelingen

Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

19220 Reviews

Simone

Mooie kaartjes, wel enorm prijzig! Hierdoor zal ik een volgende keer niet meer kiezen voor jullie service helaas. We betalen rond de €7 per kaart, dat vind ik echt absurd veel. Het is dat we de... Mooie kaartjes, wel enorm prijzig! Hierdoor zal ik een volgende keer niet meer kiezen voor jullie service helaas. We betalen rond de €7 per kaart, dat vind ik echt absurd veel. Het is dat we de kaart al af hadden en er pas bij het versturen achterkwamen, anders hadden we het niet gedaan.

De kaarten zijn prachtig en het maken ervan niet heel ingewikkeld, je kunt echt een eigen touch geven.

Ester

Prettige website met veel mogelijkheden om geboortekaartjes te personaliseren. Bovendien zeer prettig contact met de klantenservice, die overal bij wil ondersteunen.
Wel belangrijk om een...
Wel belangrijk om een proefdruk te bestellen. Zoals wel vaker het geval is ogen de kleuren op het computerscherm soms net anders dan op het kaartje.

Beste Ester,
Bedankt voor de mooie review!
Wat fijn om te lezen dat je zo blij werd van het contact met onze customer services!
We hebben je heel graag geholpen en wat je zegt over de...
Beste Ester,
Bedankt voor de mooie review!
We hebben je heel graag geholpen en wat je zegt over de proefdruk is inderdaad een schot in de roos!
Heel veel geluk samen!
Carla
Team Hippe Geboortekaartjes

D.

Goed, veel ontwerpen en mogelijkheden. Zelf aanpasbaar.

Veel mogelijkheden en ontwerpen.
Proefdruk van geboortekaartje leuk verpakt met leuke tekst.

Janna

Zelf een mooi geboorte kaartje kunnen maken. Gemakkelijk te ontwerpen.

Klantenservice goed bereikbaar voor overleg

Randy

Fijne ervaring jammere vind ik wel dat ze zelf ook wel controle op de kaartjes zouden kunnen uitvoeren op schrijf fouten bijvoorbeeld vooral als kers verse ouders kun je ook een foutje maken en... Fijne ervaring jammere vind ik wel dat ze zelf ook wel controle op de kaartjes zouden kunnen uitvoeren op schrijf fouten bijvoorbeeld vooral als kers verse ouders kun je ook een foutje maken en voor bijna €6 per kaart is dan wel de moeite om het te bekijken als bedrijf zijnde voor het bedrukken.

Ruime keuze en snel in levering en de kwaliteit is super mooi

Beste Randy,
Bedankt voor de prachtige review!
Beste Randy,
Bedankt voor de prachtige review!
Wij controleren niet iedere bestelling, maar steekproefsgewijs. Jammer dat jullie bestelling niet met de steekproef er uit is gehaald, helaas is dat ook niet in te regelen.
Neem ook in dit soort gevallen gerust contact met ons op, zodat wij naar een oplossing kunnen zoeken, we helpen je graag!
Veel plezier met het versturen van de kaartjes en geniet van jullie kindje!
Carla
Team Hippe Geboortekaartjes

Laurie

Mooie kaarten, maar uitwerking is niet goed

Mooie ontwerpen

Inge

Fijne website en goede service, maar uiteindelijk per kaartje wel prijzig

Design tool werkt gemakkelijk

Amir

Eerder hier ook al besteld! Zeer tevreden!

Mar

Fijne website met ruim aanbod geboortekaartjes en andere producten zoals adresstickers, sluitstickers en geboorteborden. Het geboortebord dat ik besteld had werd maar niet geleverd door de... Fijne website met ruim aanbod geboortekaartjes en andere producten zoals adresstickers, sluitstickers en geboorteborden. Het geboortebord dat ik besteld had werd maar niet geleverd door de pakketdienst. Na contact met de pakketdienst (waaruit niets kwam) contact opgenomen met Hippe Geboortekaartjes. Zij hebben er direct voor gezorgd dat het bord de volgende dag toch geleverd werd. Duidelijke communicatie en een snelle service, top!

kelly

In één woord: top! Makkelijke site om zelf uw kaartje te ontwerpen. Zeer snelle levering en heel netjes verpakt. Wij zijn fan!

Ruime keuze, makkelijk zelf te bewerken

Beste Kelly,
Goed te horen dat jouw ervaring zo positief is! Fijn dat wij er een fan bij hebben.
We staan graag weer voor je klaar.
Sofieke...
Beste Kelly,
We staan graag weer voor je klaar.
Sofieke
Hippe-Geboortekaartjes