19244 beoordelingen

Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

19244 Reviews

Inge

Fijne website en goede service, maar uiteindelijk per kaartje wel prijzig

Design tool werkt gemakkelijk

Amir

Eerder hier ook al besteld! Zeer tevreden!

Mar

Fijne website met ruim aanbod geboortekaartjes en andere producten zoals adresstickers, sluitstickers en geboorteborden. Het geboortebord dat ik besteld had werd maar niet geleverd door de... Fijne website met ruim aanbod geboortekaartjes en andere producten zoals adresstickers, sluitstickers en geboorteborden. Het geboortebord dat ik besteld had werd maar niet geleverd door de pakketdienst. Na contact met de pakketdienst (waaruit niets kwam) contact opgenomen met Hippe Geboortekaartjes. Zij hebben er direct voor gezorgd dat het bord de volgende dag toch geleverd werd. Duidelijke communicatie en een snelle service, top!

kelly

In één woord: top! Makkelijke site om zelf uw kaartje te ontwerpen. Zeer snelle levering en heel netjes verpakt. Wij zijn fan!

Ruime keuze, makkelijk zelf te bewerken

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Kelly,
Goed te horen dat jouw ervaring zo positief is! Fijn dat wij er een fan bij hebben.
We staan graag weer voor je klaar.
Sofieke...
Beste Kelly,
We staan graag weer voor je klaar.
Sofieke
Hippe-Geboortekaartjes

Loes

Prima. Hoe de kaart aanpassen/bewerken niet altijd duidelijk of goed te bedienen

Designs

Annette

Mooie kaartjes

Manon

Gemakkelijke site om geboortekaartjes te ontwerpen. Wel jammer dat van de 70 kaartjes er 35 waren met een opgevouwen hoekje. Hierover gebeld waarna we er nogmaals 35 kaartjes kosteloos naar ons... Gemakkelijke site om geboortekaartjes te ontwerpen. Wel jammer dat van de 70 kaartjes er 35 waren met een opgevouwen hoekje. Hierover gebeld waarna we er nogmaals 35 kaartjes kosteloos naar ons werden opgestuurd.

Fijne ontwerpster en prima opgelost

Guusje

Goede kwaliteit en snelle service.