19152 beoordelingen

Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

19152 Reviews

Geeske

Leuke en originele kaartjes

Nathalie

Prima kwaliteit

Desiree

Super snelle levering, netjes en mooi ingepakt, een cadeautje om uit te pakken en veel complimenten gekregen.

Veel variatie en creativiteit mogelijk.

Beste Desiree,
Bedankt voor je prachtige beoordeling!
Weet dat als je andere afbeeldingen zoek, wij je heel graag helpen. Neem daarom gerust contact met ons op.
Geniet van jullie kindje...
Beste Desiree,
Bedankt voor je prachtige beoordeling!
Geniet van jullie kindje en heel veel geluk gewenst samen!

Carmen

Super goede service en prachtige kaartjes. Fijn systeem ook dat je je ontwerpen kunt opslaan.

Beste Carmen,
Bedankt voor je prachtige review en complimenten!
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service en jullie prachtige ontworpen kaartjes!
Veel plezier met het...
Beste Carmen,
Bedankt voor je prachtige review en complimenten!
Veel plezier met het versturen en geniet van jullie kleintje!

Natalie

Heel tevreden, vlot ontwerp, duidelijke communicatie

Annika

Super makkelijk in gebruik en snel met het oplossen van 'problemen'

Gebruiksgemak

Regginald

Design

Beste Regginald,
Bedankt voor de mooie review en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintje!
Inmiddels hebben we contact gehad met elkaar en de bestel-beleving van de...
Beste Regginald,
Inmiddels hebben we contact gehad met elkaar en de bestel-beleving van de enveloppen goed afgesloten.
Veel geluk gewenst samen!

Elien

Super service!

Zeer snelle levering (dag nadien), ontwerpen kunnen volledig aangepast worden naar wens, staaltjes bestellen mogelijk voor papier keuze.

Rebecca

Heel positief!!

Snelle levering en goed contact met klantenlevering

Hi Rebecca,
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje, ik wens dat het goed gaat met jullie!
Hi Rebecca,
Bedankt voor de prachtige review, super om te lezen dat jullie zo positief zijn over de snelle levering en het contact met onze klantenservice!
Heel veel geluk gewenst en veel plezier met het versturen van de kaartjes!

Brian Eernisse

Wij hebben in eerste instantie een levering ontvangen waarin de foliedruk kaarten waren beschadigd. Wij hebben zelfs in het weekend via Whatsapp razendsnel reactie gekregen. We zijn geweldig goed... Wij hebben in eerste instantie een levering ontvangen waarin de foliedruk kaarten waren beschadigd. Wij hebben zelfs in het weekend via Whatsapp razendsnel reactie gekregen. We zijn geweldig goed geholpen met een totale nieuwe zending van alle kaarten en een presentje als coulance.

Wij hebben zelden een organisatie meegemaakt die zo snel, gemakkelijk en fijn reageren vanuit service.

Hippe-geboortekaartjes bedankt!

Jullie zijn een aanrader!

Reactiesnelheid van de klantenservice!

Beste Brian,
Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje en bedankt voor de lovende woorden en mooie review!
Balen dat jullie mooi ontworpen kaartjes in eerste...
Beste Brian,
Balen dat jullie mooi ontworpen kaartjes in eerste instantie niet goed zijn geleverd maar fijn te horen dat jullie zo snel en goed geholpen zijn door onze klantenservice!
Veel geluk toegewenst en wellicht tot een volgende keer!