Hip&Chic

Ik heb 1 paar schoenen besteld. Sowieso waren ze hier 100 tot 70 euro goedkoper dan bij andere aanbieders (dat maakte mij al heel gelukkig).

Handgeschreven kaartje was super lief! dan voel je je als webshop klant toch echt meer persoonlijk geholpen.

ik kon het pakketje niet zo heel goed tracen, maar dat maakte verder niet heel veel uit want het is goed afgelopen!
Verder vind ik het bij schoenen wel altijd fijn als je ook een model ziet...
Verder vind ik het bij schoenen wel altijd fijn als je ook een model ziet die de schoenen aan heeft bij andere kleren. dan kan je net iets beter inschatten hoe het zal staan.

Rebecca van Essen - van den Barselaar

Chantal

Erg tevreden, snelle levering en erg blij met mijn bestelling!

Heel leuk om een persoonlijke noot te ontvangen in de vorm van een kaartje!

Vera

Erg vriendelijk, snelle verzending en een leuke kaart erbij. Hartelijk dank!

Vriendelijkheid en efficientie

Snelle leveringa

Leuke spulletjes, snelle levering en overzichtelijk.

Ik heb zon maxi jurk besteld. Alleen had er 2 op het oog, helaas was die andere jurk niet in de aanbieding, dus heb het bij 1 jurk gelaten en wat ik ook heel jammer vondt dat die ene jurk niet meer... Ik heb zon maxi jurk besteld. Alleen had er 2 op het oog, helaas was die andere jurk niet in de aanbieding, dus heb het bij 1 jurk gelaten en wat ik ook heel jammer vondt dat die ene jurk niet meer leverbaar is in maat m. Heb regelmatig gekeken op jullie site maar nog steeds niet in de aanbieding en ook niet in maat m.

Gabby

Ik heb telefonisch contact gehad omdat ik wat vragen had over de maat en materiaal van een jurkje.Ik werd bijzonder!!goed geholpen en supervriendelijk!Ik heb het ook direkt met mijn omgeving gedeeld... Ik heb telefonisch contact gehad omdat ik wat vragen had over de maat en materiaal van een jurkje.Ik werd bijzonder!!goed geholpen en supervriendelijk!Ik heb het ook direkt met mijn omgeving gedeeld want een goede en vriendelijke service als deze kom je helaas nog maar weinig tegen.Het jurkje was anders dan ik verwacht had maar dat kwam omdat ik de foto op de site gewoon anders gezien had.Ik zou dit bedrijf,zoals ik al eerder zei,bij iedereen aanbevelen.En dan zit er ook nog eens een handgeschreven kaartje bij!!Echt geweldig!

Zeer hoge klantvriendelijkheid.En het handgeschreven kaartje....super!

Geen enkele.

Snelle levering en persoonlijk door het leuke kaartje wat je er bij krijgt.

Snelle en vriendelijke klantenservice.

Moniek

Klantenservice is top!

Klantenservice
Leuke kortingsacties

Meer aanbod

Denise

Geweldige service en goede kwaliteit producten. Erg blij met mijn aankopen!

Kwaliteit en service.

Geen.