Hip&Chic

Order prima retouneren slecht

retouneren van producten onduidelijk geen retourbon eerst printen is echt slecht

Reactie Hip&Chic:

Beste mevrouw Kortenoever, Hallo Rosalinde,
Dank voor de gedane bestelling en feedback. Wij nemen dit zeker mee in de volgende ronde met verbeteringen voor de webshop.
Prettige dag en graag...
Beste mevrouw Kortenoever, Hallo Rosalinde,
Prettige dag en graag tot ziens.
Vriendelijke groet,
Hip&Chic

Lisa

Allemaal goed geregeld!

Klantvriendelijk

Marloes de Boer

Super goede ervaringen

Mooie producten, snelle levering, netjes verpakt, leuk persoonlijk kaartje erbij en goede kwaliteit! Gewoon top dus!

Sandaaltjes besteld . Zeer snelle levering met een lief persoonlijk kaartje TOP!

Constance

Vriendelijke klantenservice.

Je wordt vriendelijk te woord gestaan.

Bestelling prima verlopen.

Eerdere levering dan vermeld op de site.

Geen verbeterpunten.

Geertje ansems

Eerste x dat ik iets heb besteld. Snelle levering wat fijn is, persoonlijk kaartje wat een leuke extra is. Maakt het persoonlijk. Afterpay ook voor het eerst gebruikt. Is fijn, bij andere moet je... Eerste x dat ik iets heb besteld. Snelle levering wat fijn is, persoonlijk kaartje wat een leuke extra is. Maakt het persoonlijk. Afterpay ook voor het eerst gebruikt. Is fijn, bij andere moet je ervoor betalen. Ik persoonlijk vind het ook fijn als je een levermoment zelf kan uitkiezen.

Persoonlijk kaartje

Site liep vast tijdens de bestelling. Kleding met vergrootglas goed kunnen bekijken

Goede service!

Goede service

Betaalmogelijkheden zouden verbeterd mogen worden, en ik zou willen adviseren om de doos met de artikelen beter te dichten en steviger te maken.

de manier waarop ik te woord ben gestaan toen bleek dat één van mijn bestelde items niet meer op voorraad was.

zorg dat de informatie op de website klopt.