Hip&Chic

Klantenservice

Informatie betreft bestelling wanneer deze misgaat

Eva Rücker

Een aantal jaar geleden een maxijurk besteld die ik tijdens vakanties nog steeds draag en heerlijk zit.

Leuke collectie.

Even er op letten dat de verzenddoos goed is dichtgeplakt. Mijn bestelling kwam in een open doos aan. Als cadeautje zat er een lipstick in. Ik vraag mij dan af of er nog iets in de verzendbox heeft... Even er op letten dat de verzenddoos goed is dichtgeplakt. Mijn bestelling kwam in een open doos aan. Als cadeautje zat er een lipstick in. Ik vraag mij dan af of er nog iets in de verzendbox heeft gezeten.

Linda

Bij me bestelling een mooie kaart met een persoonlijk bericht.
Dat waardeer ik zeer.

De persoonlijke touch bij de bestelling

Mag niet klagen

snellere levering

Ilse

Snelle levering, goed en duidelijk contact via de mail, hoge kwaliteit van kleding.

Zie bovenstaande!
Alles wat bij bestelling goed.

Jammer dat ze niet meer bekend heid hebben ik kwam via van Tilburg mode bij hun terecht om hun jurkje niet meer in maat maat hadden en met knippen en plakken van het artikelnr kwam ik bij jullie.... Jammer dat ze niet meer bekend heid hebben ik kwam via van Tilburg mode bij hun terecht om hun jurkje niet meer in maat maat hadden en met knippen en plakken van het artikelnr kwam ik bij jullie. Maar anders nog nooit van gehoord.

Ik heb schoenen besteld waar ik erg tevreden over ben.

Bij een foute levering werd dit heel snel hersteld en kreeg ik de juiste bestelling.

Zeer snelle levering ! overzichtelijke website, ziet er goed uit.

De aftersales en eindoordeel kan ik eigenlijk nog niet geven, omdat ik 1 van de twee jurken teruggestuurd heb, en ik het bedrag nog retour moet ontvangen. De rest was echter prima in orde, dus ik... De aftersales en eindoordeel kan ik eigenlijk nog niet geven, omdat ik 1 van de twee jurken teruggestuurd heb, en ik het bedrag nog retour moet ontvangen. De rest was echter prima in orde, dus ik verwacht ook hier geen problemen.

Dee

Dit was mijn eerste bestelling en ervaring met Hip&Chic. Een jurkje, Jas en een broek besteld.
Helaas was de jas uitverkocht, maar dit stond niet op de website vermeld ten tijde van de bestelling. Wel is er binnen een zeer korte tijd contact met me opgenomen om dit door te geven met de vraag of ik liever een andere wilde of geen. Super service!
Ook de bestelling was de dag erna al in huis! Hoezo snel?
Als ik wist dat het jurkje van zulk fijne stof was, had ik er gelijk 2 of meer besteld. Ik zal zeker vaker van mij laten horen als ik weer een leuk item tegenkom!

Snelle levering, Snelle terugkoppeling! Klantvriendelijkheid en meedenkend vermogen met de klant. Geweldig!

Sneller de items die uitverkocht zijn ook matchen met die op de website.
Verder geen verbeterpunten.. Ga zo door!

Heel klantvriendelijk, denken goed mee

Klantvriendelijkheid van de medewerkers

Ik vind de wijze waarop producten retour moeten worden gestuurd onduidelijk. Ook zou hét beter zijn dit vooraf tijdens bestelling beter aan te geven.