wies de rybel

Slecht

Reactie HijsJob.be:

Beste Wies, op de eerste plaats bedankt voor je beoordeling! Wij staan altijd open voor tips zodat we onze producten en diensten kunnen verbeteren. We komen graag met je in contact om meer inzicht... Beste Wies, op de eerste plaats bedankt voor je beoordeling! Wij staan altijd open voor tips zodat we onze producten en diensten kunnen verbeteren. We komen graag met je in contact om meer inzicht te krijgen in deze beoordeling en om te kijken wat wij kunnen verbeteren voor jou!

Tijs VdK

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor de review Tijs. Wij zijn blij dat jij tevreden bent over jouw levering. Tot snel in de Hijsjob shop!

Patrick

GOED

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor de review Patrick. Wij zijn blij dat jij tevreden bent over jouw levering. Tot snel in de Hijsjob shop!

Pieter Van overstraeten

Tweesprong gekocht

Joel Delforce

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor de review Joel. Wij zijn blij dat jij tevreden bent over jouw levering. Tot snel in de Hijsjob shop!

lief Wellens KiOR nv

Is vlug met leveren van materialen

Dirk Van den Broeck

Snel geleverd, ziet er stevig uit !

Dynamic Outdoor Experience

Correcte prijzen + snelle levering

Isabelle Martens / Jobel Steigers

Gemakkelijk besteld en correct geleverd

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor je positieve review Isabelle! We zijn blij dat je tevreden bent over Hijsjob. En we zien je graag terug in de Hijsjob shop!
Team Hijsjob.

Peter C

Prima.
Gebruiksvriendelijke site.
Mooi materiaal, duidelijk gelabeld, perfect verpakt.

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor je positieve review Peter. We zijn blij dat je positief bent over onze site en materiaal. Tot snel in de Hijsjob shop!