1910 beoordelingen

1910 Reviews

Toine Passier

Vriendelijk te woord gestaan, maar,
Vriendelijk te woord gestaan, maar,
toen ik de eerste keer langskwam, bleek dat ik alleen online kon bestellen. Dus, terug naar huis en online bestellen. Na een paar dagen gebeld om te vragen of ik mijn bestelling al op kon komen halen. Dat kon. Maar, toen ik bij jullie kwam bleek de bestelling NIET klaar te staan. Toen is wel meteen de bestelling ter plekke bij elkaar gezocht, maar dat had dan ook de eerste keer gekund, lijkt mij en dat had me een extra rit vanuit De Bilt gescheeld.
Verder ben ik echt tevreden hoor!

Robbie majoor

Zeer goed en problemen worden zeer professioneel opgelost

Koos Kelder

Mooie showroom, fijn geholpen en de het bestelde keurig thuis gebracht.

Jans william

De materialen zijn van top kwaliteit en zeer goed thuis afgeleverd

VdLeest

Ontzettende aardige en meedenkende dames achter de balie

Duoklus bouw en klusservice Hoogeveen

Als bedrijf hier een bestelling gedaan met composiet schuttingen. Goede afspraken gemaakt en deze zijn goed nagekomen. Eerste ervaring is dan ook positief.

Paul Soedarso

Mooi bedrijf, ligt afgelegen, voel wel welkom.

G.m. piek

Netjes geleverd, goed verpakt en op tijd.

karel schuurman

Prima ontvangst in de showroom in Zeewolde, goede informatie, keuze daardoor snel gemaakt. Daarna snelle levering conform bestelling, en een prachtig eindresultaat van onze schutting en vlonder.

Richard

Zeer goede service en kon t snel afhalen daarnaast ook goed advies over welke producten de beste oplossing voor onze kunststof wandbekleding waren.