1910 beoordelingen

Gratis reinigings product gekregen
Goede servise
Bedankt

Beste heer Tack,
Dank voor uw goede review!
Wij hopen u hiermee op weg te hebben geholpen.
Indien er verdere vragen zijn kunt u gerust contact met ons opnemen.
Vriendelijke...
Beste heer Tack,
Dank voor uw goede review!
Wij hopen u hiermee op weg te hebben geholpen.
Indien er verdere vragen zijn kunt u gerust contact met ons opnemen.
Vriendelijke groet,

G Staffhorst

Goed product en uitstekende service

Beste heer Staffhorst,
Dank voor de mooie review!
Heel veel plezier van de vlonderplanken en de vlonderspots gewenst!
Indien u nog vragen heeft kunt u gerust contact opnemen!
Met...
Beste heer Staffhorst,
Dank voor de mooie review!
Heel veel plezier van de vlonderplanken en de vlonderspots gewenst!
Indien u nog vragen heeft kunt u gerust contact opnemen!

J. Voorneveld

Wat een fantastisch bedrijf. Nog nooit zo'n goede garantie meegemaakt. Daarbij nog een extra service verleend. Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan. De problemen die ik had na 2/3jaar zijn volledig... Wat een fantastisch bedrijf. Nog nooit zo'n goede garantie meegemaakt. Daarbij nog een extra service verleend. Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan. De problemen die ik had na 2/3jaar zijn volledig opgelost door firma Henderson Living. Mijn oprechte dank hiervoor.
Groet J. Voorneveld

Beste mevrouw Voorneveld,
Dank voor de mooie review!
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de garantieregeling!
Heel veel plezier gewenst van de nieuwe tuinpalen!
Hartelijke...
Beste mevrouw Voorneveld,
Dank voor de mooie review!
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de garantieregeling!
Heel veel plezier gewenst van de nieuwe tuinpalen!
Hartelijke groet,

Saskia

Geweldige service

Beste Saskia,
Dank voor uw mooie review!
Heel veel plezier gewenst van uw modulaire schutting!
Beste Saskia,
Dank voor uw mooie review!
Heel veel plezier gewenst van uw modulaire schutting!
Indien u nog geen foto's had gestuurd van het eindresultaat, zijn deze altijd welkom!

Dorien

Ik kan alleen maar zeggen top service !
Klantvriendelijk is top en de service na verkoop is uitmuntend goed. Super vriendelijk en direct antwoord.
Ik héb niks als lof

Bertus Hestersen

Goede service en Top producten!

Seegelken

Zijn zowel per mail als telefonisch goed te bereiken, lossen ding snel en goed op!! Prima bedrijf! Denken graag met je mee en staan je keurig te woord, nemen ook de tijd voor hun klanten.
Kort gezegd: TOP bedrijf

Chantal

Slecht bedrijf. Bij bestellen van de 40m2 composieten vlonderplanken in de kleur stone grey ging alles goed, en duidelijke hulp bij de berekening. Bij leveren ook geen klachten. Leggen moet je zelf... Slecht bedrijf. Bij bestellen van de 40m2 composieten vlonderplanken in de kleur stone grey ging alles goed, en duidelijke hulp bij de berekening. Bij leveren ook geen klachten. Leggen moet je zelf doen. Wisten wij wel van te voren, maar geen duidelijke beschrijving. Gelukkig goed te leggen met wat youtube filmpjes.

Nu na een jaar gaat het fout, zowel bij de composieten planken als bij het bedrijf.
Binnen een jaar is ons composieten terras aan het breken en scheuren. Het ligt niet te strak, en er staan geen spullen op alle gebroken planken. Al vanaf 16 juni bezig met Henderson voor een oplossing. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, emails worden niet behandeld of zijn ze kwijt, telefoontjes worden slecht beantwoord, opgehangen, of onvriendelijk personeel. Als je dan met iemand in gesprek bent gaan ze je emails opzoeken terwijl jij in de wacht staat. Na 9 minuten in de wacht, werd er opgehangen. 2x terug gebeld voordat ze opnamen. Ik vraag naar de persoon die ik aan de telefoon had en bezig was met mijn klacht, en die persoon is INEENS wat anders aan het doen en niet meer te bereiken. Personeel geeft elkaar de schuld, en komen niet met een goed antwoord/oplossing. Er is mij al 3x beloofd dat ze mij terug bellen voor een passende oplossing, maar dit moet nog steeds gebeuren want deze meneer is altijd maar morgen pas weer aan het werk.
Nu net weer een belofte dat ik morgen wordt terug gebeld. Het zal mij benieuwen!!

Vrijdag 8 juli:
Uiteindelijk hebben ze nieuwe vlonderplanken geleverd. Maar dat had wel erg veel werk nodig om te krijgen waar we recht op hadden.

Vanaf 12 juli tot heden:
Nog steeds onvriendelijk personeel en slechte klantenservice. Ik krijg constant emails met verkeerde naam, en onduidelijke vraag en antwoorden. Blijven vaag doen over mijn reviews. Ja ze hebben de planken alsnog geleverd, maar daar veranderd niet aan dat ze ineens een goed bedrijf zijn en goede communicatie middelen hebben. Ze blijven nog steeds erg slecht bereikbaar, en als ik bij mijn standpunt blijf dat de klantenservice te wensen overlaat, gaan ze dreigementen emailen.

Vrijdag 22 juli:
Vandaag weer meerdere mails ontvangen van William. Geprobeerd om telefonisch contact met ze op te nemen. Zonder resultaat helaas. Ik kom met een uitgebreide mail terug incl. vragen naar William, incl. de vraag of ze mij willen bellen ipv emailen, en het enige wat ik terug krijg, ja de directie wil dit. Ik bel gelijk weer. Krijg na lang wachten William aan de telefoon. Beste discussie met die man aangegaan, maar duidelijkheid krijg ik niet. Want als ik vraag waarom ik geen waarheid mag uiten op een review, krijg ik als antwoord, ja dit was niet de afspraak, je zou alles verwijderen. Nee ik zou google review verwijderen, en de rest aanpassen. Dat dan ook gedaan (zie aanpassing van 12 juli). Door blijven discussieren, en zodra ik vraag wanneer de directie er is en wie dat is, krijg ik als antwoord, die is er op dit moment niet, en ik weet niet wanneer die er wel zijn, want ze bepalen zelf wanneer die er is. Wanneer ik dus door de directie gebeld wordt weet dus ook niemand.
William doet ook erg ongeintresseerd, onverschillig en het zal hem allemaal wel.

Al met al een super onprofessioneel bedrijf. Moelijk contact, slecht bereikbar, slechte service, en komen met dreigementen.

Ik hoop van harte dat jullie eens wat aan jullie vreselijk slechte service gaan doen, en jullie meer klaarstaan voor jullie klanten.

Reactie Henderson Creative Living B.V.:

Beste Chantal, Vervelend voor u dat het is misgegaan.
Beste Chantal, Vervelend voor u dat het is misgegaan.
Door vakantie van onze medewerker "Service" en diens vervangende collega is er vertraging ontstaan in de beantwoording van uw verzoek op 16 juni jl. waarvoor onze excuses. Voor wat betreft de montage van de vlonderplanken had u op de eerste plaats op onze website de volledige montage-instructies kunnen vinden en/of lezen (zie: https://www.henderson-living.nl/zelf-vlonder-maken) en niet te hoeven "Youtuben" voor Youtube instructie filmpjes waardoor de planken door u niet conform onze montage-instructies zijn gemonteerd met alle gevolgen en schades van dien hetgeen aan uzelf te wijten valt en niet de schuld bij ons bedrijf neerleggen. Bij ons blijft en is de klant altijd Koning. Wij hebben uit coulance overwegingen (al hoewel wij hiertoe niet verplicht waren) nieuwe planken bij u afgeleverd.
Voor wat betreft de telefonische afhandeling kan het best gebeuren dat tijdens het hoogseizoen klanten even in de wacht worden gezet. Wat betreft de telefoon "ophangen" klopt niet, wij waren druk aan de telefoon en het kan voorkomen dat als een collega wil doorverbinden maar alle andere collega's deze langer in gesprek zijn. U had zelf de telefoon opgehangen. Voor wat betreft uw vermeende dreigementen moeten wij helaas constateren dat u zich niet aan de gemaakte afspraken heeft gehouden en ons op deze wijze in het diskrediet wilt brengen. Verder wensen wij u veel succes met de montage van de nieuwe gratis geleverde planken. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij graag van u.
(LET OP: Om nu en in de toekomst een hoop ellende te besparen, ga niet Youtuben maar volg voortaan onze montage instructies en kijk/lees goed op: https://www.henderson-living.nl/zelf-vlonder-maken.)
Hoogachtend , De directie van Henderson Creative Living BV.

Peter

Goed, en ook nog snel geleverd!!

Beste Peter,
Bedankt voor je review, en wensen je nog heel veel plezier van van je bestelde Topline
tuinschermen.

Jankarel Smit

Reeds 3 maal bij jullie besteld eerste maal vlonderplanken met onderliggers daarna een composiet schutting met aluminium palen en deur en daarna nog maals een schutting prima geregelt nu nog... Reeds 3 maal bij jullie besteld eerste maal vlonderplanken met onderliggers daarna een composiet schutting met aluminium palen en deur en daarna nog maals een schutting prima geregelt nu nog even kijken voor nog een vlonder van 18 vierkante meter

Beste heer, mevrouw Smit,
Bedankt voor uw positieve review en wensen u veel plezier met uw schutting.
Patrick