1908 beoordelingen

1908 Reviews

R.Panhuijsen

Vlonderplanken liggen er nu twee maanden in.Zit nu al vol met vlekken en krassen.Maar na contact met Patrick en aanbevelingen al aardig opgelost.

Gilbert

Na telefonisch contact zijn kleine vergissingen recht gezet.
Prima opgevolgd door het bedrijf zelf.

Marc

Allen, sinds een jaar een mooi tuinpad en verlichting aangeschaft bij Henderson Living. In plaats van vakantie je tuin met kwaliteit opknappen. Daar voldoet Henderson Living zeker aan. De vlinderen... Allen, sinds een jaar een mooi tuinpad en verlichting aangeschaft bij Henderson Living. In plaats van vakantie je tuin met kwaliteit opknappen. Daar voldoet Henderson Living zeker aan. De vlinderen zijn top.
Alleen ging de verlichting stuk. Balen natuurlijk maar er werd vol van vertrouwen en service een nieuwe set gestuurd. De oude stuur ik terug zodat ze zien dat het ook zo was.
Eerlijk, een stukje service dat je tegenwoordig weinig meer meemaakt.
Geloof je het niet? Kom langs, Marc in de Velserbroek

Niet van toepassing

Zeer slechte klantenservice!!

Beste Frouk,
Beste Frouk,
Wij vinden het spijtig om van u vanmorgen telefonisch te vernemen dat u in voorgaande bestelling een aantal artikelen te kort komt. Deze kunt u zoals aangegeven via onze website bestellen en komen afhalen op afspraak zoals ook op onze website in de FAQ staat vermeld.

De bestelling kan twee werkdagen nadat je de factuur (dus niet de bestelbevestiging) hebt ontvangen, afgehaald worden bij ons magazijn in Zeewolde. Dit kan op werkdagen tussen 10.00 en 16.30 uur. Je dient wel vooraf kenbaar te maken wanneer je langskomt. Je kunt hiervoor het opmerkingenveld bij je bestelling gebruiken, telefonisch contact met ons opnemen via 036 21 00 159 of mailen naar afhalen@henderson-living.com. Vergeet niet om in de e-mail je bestelnummer te vermelden.
Patrick

Arnold vermermeulen

Zeer snelle levering.
En alles netjes geleverd
Dit bedrijf is zeker een aanrader.

Reactie Henderson Living:

Dank voor de mooie score en fijn dat alles netjes afgeleverd is Arnold. Enorm veel plezier gewenst van de schutting. Deel je het eindresultaat met ons?

Fam. Koolhaas

Voor de 3e keer weer besteld bij dit bedrijf. Dit keer vlonderplanken. Netjes afgeleverd, mooie kwaliteit en ligt er weer prachtig bij. Speciale dank voor Vera die ondanks de lage bezetting van... Voor de 3e keer weer besteld bij dit bedrijf. Dit keer vlonderplanken. Netjes afgeleverd, mooie kwaliteit en ligt er weer prachtig bij. Speciale dank voor Vera die ondanks de lage bezetting van personeel het toch geregeld heeft dat het geleverd werd. Super!

Reactie Henderson Living:

Wat leuk dat jullie voor de derde keer al bij ons terug zijn gekomen voor een mooie bestelling en enorme dank voor de mooie review. Fijn dat jullie blij zijn met de kwaliteit van het materiaal,... Wat leuk dat jullie voor de derde keer al bij ons terug zijn gekomen voor een mooie bestelling en enorme dank voor de mooie review. Fijn dat jullie blij zijn met de kwaliteit van het materiaal, delen jullie het eindresultaat met ons? Hoe dan ook, enorm veel plezier er van gewenst en tot de volgende keer!
De complimenten zullen wij overbrengen aan Vera.

T.Groenhart

Top, goede communicatie en goed verpakt, snelle levering zeker in deze tijd na wat stormpjes, complimenten! en niet te vergeten goede prijzen.

Reactie Henderson Living:

Dank voor deze mooie score en review. Fijn dat wij met een snelle levering van een nieuwe schutting konden helpen, enorm veel plezier hiervan gewenst! Deel je het eindresultaat met... Dank voor deze mooie score en review. Fijn dat wij met een snelle levering van een nieuwe schutting konden helpen, enorm veel plezier hiervan gewenst! Deel je het eindresultaat met ons?

FAM. B. G. HAMSTRA

Fantastische service. En geweldig e goede materialen. Kijk niet verder maar eerst hier

Reactie Henderson Living:

Dank voor deze mooie score meneer Hamstra, fijn om u elke keer weer te mogen verwelkomen in onze showroom in Zeewolde! Heel veel plezier gewenst van de vloeren en de rabatdelen en tot... Dank voor deze mooie score meneer Hamstra, fijn om u elke keer weer te mogen verwelkomen in onze showroom in Zeewolde! Heel veel plezier gewenst van de vloeren en de rabatdelen en tot snel.

Postel

Zeer tevreden over de service. Vriendelijke mensen daar in Zeewolde.

Reactie Henderson Living:

Bedankt voor deze mooie score en review meneer Postel. Erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze serivce.

Jeroen

Alles prima. Snel geleverd, makkelijk te installeren en goed materiaal!