Peter

Halstarrige houding irriteert

Die zijn - gezien mijn ervaringen - voor deze review helaas niet relevant...

Als je verkeerde informatie geeft op je website, ontken het dan niet terwijl je ondertussen de info aanpast. En als consequentie daarvan: vergoed de verzendkosten als de klant om die reden zijn... Als je verkeerde informatie geeft op je website, ontken het dan niet terwijl je ondertussen de info aanpast. En als consequentie daarvan: vergoed de verzendkosten als de klant om die reden zijn aankoop wil retourneren.
Dit reviewformulier dwingt me om alle velden in te vullen. Als ik dat eerlijk zou doen, dan geef ik voor alle stappen tot en met de levering vier of vijf sterren. Mijn oordeel wordt echter bepaald door het feit dat Hashop weigerde de verzendkosten te betalen die ik moest maken om mijn bestelling te retourneren toen die niet aan de omschrijving op de website bleek te voldoen.

Jeroen

Niet heel positief, er worden producten verkocht zonder werkelijk op de hoogte te zijn van de mogelijkheden.

Snelle reactie, vriendelijkheid

Misschien niet zo stellig zijn over de onmogelijkheden terwijl de mogelijkheden wel bestaan.

Bas

Dubbelzijdig. Ze reageerden niet op een vraag die ik stelde per mail.

Pakketje is aangekomen

Uitstekend! Duidelijke webshop en vlotte afhandeling.

Donny

Prettige communicatie zowel per mail als telefonisch, er wordt goed met de klant meegedacht en de bestelde spullen online worden snel en verzorgd geleverd.

Duidelijke uitleg met advies

Mike

Goed service.

Zoals beschreven. Goed aflevering.

None - why make this field 'verplicht' feedbackcomoany.com... zucht...

Zappi v2 gekocht

Duidelijk en compleet

Ger

, snelle verzending goede prijs !

x

Kennismaking en informatieverstrekking verliep zeer positief. Lokale situatie aan de hand van foto's en begeleidend verhaal kritisch doorgenomen. Geen overbodig verkooppraatje maar wel goede... Kennismaking en informatieverstrekking verliep zeer positief. Lokale situatie aan de hand van foto's en begeleidend verhaal kritisch doorgenomen. Geen overbodig verkooppraatje maar wel goede voorlichting en kostenbesparing voor leek.
Eerste deel van het proces dus zeer goed verlopen; wachten aanleg nog even af.

zeer goede advisering voor uitgesproken leek bij de aanschaf van een Zappi laadpaal

geen ontdekt

Zeer positief