Michel Mulder

Snel geleverd

Paul

Via Hashop.nl een Fibaro dimmer aangeschaft (2de kans). Deze bleek bij aankomst echter defect. Na het invullen van het retour & garantie formulier werd snel contact opgenomen en kon de dimmer worden... Via Hashop.nl een Fibaro dimmer aangeschaft (2de kans). Deze bleek bij aankomst echter defect. Na het invullen van het retour & garantie formulier werd snel contact opgenomen en kon de dimmer worden geretourneerd. Na ontvangst door de Hashop.nl werd per direct een nieuwe verstuurd. Top service!

Duidelijke website en zeer goede service.

Ik heb een goede ervaring met Hashop.nl. De bestelling was snel bezorgd maar omdat het niet aan mijn verwachting voldeed, heb ik het omgeruild. Dit ging zonder moeilijke rompslomp. Hashop is erg... Ik heb een goede ervaring met Hashop.nl. De bestelling was snel bezorgd maar omdat het niet aan mijn verwachting voldeed, heb ik het omgeruild. Dit ging zonder moeilijke rompslomp. Hashop is erg flexibel en meewerkend. Een aanrader.

Snelle levering en geen problemen met het terugsturen van spullen.

Martin

Snel en correct

Aftersales, duidelijke antwoorden

Paul Wittgen

Bij vragen over producten of levering wordt direct /snel gereageerd.
Retourneren van niet goed functionerende producten ging in overleg maar zonder proplemen.

Snel reagerend, klantvriendelijk servicegericht

Niet direct!

Paul de Kaper

Goede prijzen - goede opvolging garantiegevalletje

Voor een defecte rookmelder is zonder morren snel een andere opgestuurd met netjes een retourlabel voor de defecte.

Positieve ervaring

Erik

Niks anders dan lof, bestel er al jaren altijd goed advies en goede service

Mocht een keer iets tegenzitten of iets kapot zijn, zonder teveel gedoe wordt netjes afgehandeld.

Misschien wat meer filters, kan zo gauw even niks bedenken wat er beter moet.

Roland Commandeur

Goede ervaringen en kennis van zaken. Prettige mensen.

Uitstekend. Erg communicatief. Snelle levering ondanks dat artikel oorspronkelijk was uitverkocht

communicatief.