Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

Kaat Stappenbeld - Moreeuw

Het bezoek aan de hartkliniek was voor mij eerst heel spannend: is er iets mis met mijn hart? Daarna heel geruststellend : als dat zo is, gaan we u helpen. Om tenslotte het verlossende bericht te... Het bezoek aan de hartkliniek was voor mij eerst heel spannend: is er iets mis met mijn hart? Daarna heel geruststellend : als dat zo is, gaan we u helpen. Om tenslotte het verlossende bericht te krijgen dat er niets mis was.

Ik zou het niet weten....

Wolkorte

Was heel goed

Geen tips

W. Gorissen

Vriendelijke, correcte, behulpzame bejegening door al het personeel behalve de cardioloog. Hij was niet onbeleefd, maar vermeed het nadrukkelijk om contact te maken, wat bijdroeg aan indruk van... Vriendelijke, correcte, behulpzame bejegening door al het personeel behalve de cardioloog. Hij was niet onbeleefd, maar vermeed het nadrukkelijk om contact te maken, wat bijdroeg aan indruk van totale desinteresse.

Zie boven

Margreet Boland

Uitstekend

Mevr Stoop

Heel vriendelijk , werdt gelijk op mijn gemak gesteld !

Connie Sarlemijn

Ik ben daar geweldig geholpen . Vriendelijke receptioniste die ook de voorbehandeling verzorgde. Zeer bekwame arts. Direct daarna kon ik voor een verder onderzoek naar Almere. Maar voor mij... Ik ben daar geweldig geholpen . Vriendelijke receptioniste die ook de voorbehandeling verzorgde. Zeer bekwame arts. Direct daarna kon ik voor een verder onderzoek naar Almere. Maar voor mij gelukkig geen vervolg afspraken omdat mijn klachten niets met het hart te maken heeft gehad.

Monica Smeulders

Ondanks de niet leuke reden dat je gaat weten de dames daar je een warm welkom te geven. Ze zijn aardig en vriendelijk.
Bij de cardioloog miste ik dat stukje vriendelijkheid. Hij is kundig en...
Bij de cardioloog miste ik dat stukje vriendelijkheid. Hij is kundig en correct maar niet echt toegankelijk voor vragen. Jammer

Op sociaal vlak kan de arts vooruitgang boeken. Kan ook zijn dat ik hem op een slechte dag heb getroffen

Mw M.A.T. da Thesta Jacobs de Bok-van Erven

Iedereen was hartelijk, vriendelijk, zorgzaam. Ook tijdens het onderzoek toen ik het even niet makkelijk had.

Enver Oktay

Zeer tevreden

Astrid

Bij de hartkliniek wordt je altijd kundig, vriendelijk en snel geholpen

Meer parkeergelegenheid