Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

Anke tjeerdsma

Wat ik jammer vind is dat er in de mail staat dat ik 10 min eerder moet komen dan 13:45 om me in te schrijven ik ben ruim 30 te vroeg dus ik wacht geduldig
Jullie hebben me allemaal gezien...
Jullie hebben me allemaal gezien word ook gezegd ik roep u zo mevrouw
Gaan jullie lunchen en word ik vervolgen pas om 13:48 naar de Bali geroepen om
Me in te schrijven
Staat daar de assistent al te wachten
Heb je niet al mijn gegevens nodig dat komt wel en moet ik gehaast met de assistent mee. Dit was niet leuk binnen komen vooral omdat je al gespannen bent

Neem de tijd bij binnen komst
Bied mensen iets te drinken aan
Help ze dan ook 10 min eerder
Want alleen al daarom score jullie nu heel laag bij was een slechte eerste indruk Neem de tijd bij binnen komst
Bied mensen iets te drinken aan
Help ze dan ook 10 min eerder
Ga ik jullie wel aanbevelen want het is beter dan in het ziekenhuis waar het heel druk is de rust is heel fijn

Elfried

Prettig, gastvrij

Nvt

A. Baneman-Beckman

Fantastisch

Assistente meette de bloeddruk niet juist.

NE.Verdooren Deighton

Er wordt naar je geluisterd en de arts denkt met je mee. Ik ben zeer tevreden met de arts van de Hartkliniek

N.v.t.

Ingrid Vaumont

Wat ik jammer vind dat niemand mij heeft verteld dat het betaald parkeren was hè. Nu een bon van 79 euro slecht voor me hart 🙈

Geen behalve over het parkeren

Christel

Goede ervaring helemaal tevreden, veel betere atmosfeer als de grote ziekenhuizen.

N v t

R.A. Jonker

4,5 sterren

Kastje holteronderzoek is groot. Je zou verwachten met de technolgie van vandaag dat dit een stuk kleiner kan. Voordeel is dan dat je ook kan sporten met het kastje waardoor een breder beeld van het... Kastje holteronderzoek is groot. Je zou verwachten met de technolgie van vandaag dat dit een stuk kleiner kan. Voordeel is dan dat je ook kan sporten met het kastje waardoor een breder beeld van het hartritme kan worden verkregen

Henk Huppelschoten

Positief