Hoe heeft u het contact met de cardioloog ervaren?
9.8/10
Hoe heeft u de wachttijd in onze kliniek ervaren?
Hoe heeft u de veiligheid ervaren in onze kliniek?
Hoe heeft u de bereikbaarheid van uw vestiging ervaren? (m.b.t. vervoer)
Hoe heeft u het contact met de functielaborant / doktersassistent ervaren?
Hoe heeft u de deskundigheid van de cardioloog ervaren?
9.8/10
Hoe ervaart u de informatie op onze website?
Hoe heeft u de gastvrijheid in onze kliniek ervaren?
9.8/10
Hoe heeft u het telefonisch contact met de HartKliniek ervaren?
Werd er een dubbelcheck uitgevoerd op juistheid van de persoon/ persoonsgegevens?
Hoe heeft u het contact met de balieassistente ervaren?

J. van Lierop

Heerlijk, kon al na n paar dagen terecht, meteen onderzoeken en gesprek met cardioloog!

geen tips

Yvonne van Duynhoven

Voelde me erg op mijn gemak, zeer vriendelijk en duidelijke uitleg.

Ben zeer tevreden, alleen is het niet zo goed zichtbaar waar je moet zijn.

Joke van Gerwen

Een hele fijne warme plek met echt aandacht voor mij en ook vooral zeer kundige cardioloog.

Geen verbeterpunten!šŸ‘

Burgers

Als een warm bad

Het duurt redelijk lang om telefonisch iemand te pakken te krijgen. Dat zou het enige punt van verbetering zijn voor mij.

Lammy Pruim

Een hele fijne kliniek, je wordt hartelijk welkom geheten, men nam de tijd voor mij, vriendelijk personeel

Van te voren vertellen wat ik kan verwachten

Maria van Alphen

Ik ben zeer te spreken over de zorgvuldige aandacht voor mij als patiƫnt. Heldere uitleg en alle ruimte voor mijn vragen.

Blankenstein

Super (voor zover je dat kan zeggen bij een dergelijke afspraak). Empatisch, geduldig, menselijk. Nemen ruim de tijd. Had geen betere arts en assistenten kunnen hebben. Jullie hebben me echt door de... Super (voor zover je dat kan zeggen bij een dergelijke afspraak). Empatisch, geduldig, menselijk. Nemen ruim de tijd. Had geen betere arts en assistenten kunnen hebben. Jullie hebben me echt door de afspraak geen geloodst!
Efficiƫnte manier van werken ook, alle onderzoeken direct afgenomen. Ipv de wachtlijsten en minimale onderzoeken in een regulier ziekenhuis. Jullie laten zien hoe het ook kan!

Niets

Bernd Tobaben

Je ben natuurlijk gespannen maar door de sfeer en het gemak waarmee je word aangesproken is erg prettig, dat geeft een geruststellend gevoel. De cardioloog heeft alle tijd, legt uit wat hij gaat... Je ben natuurlijk gespannen maar door de sfeer en het gemak waarmee je word aangesproken is erg prettig, dat geeft een geruststellend gevoel. De cardioloog heeft alle tijd, legt uit wat hij gaat doen en waarom, erg fijn., bij deze ook een oprecht dankjewel.

Het was mijn eerste kenninsmaking met de Hartkliniek en kan daar op dit moment geen goed onderbouwde verbeterpunten geven.

carolien grooten-aalders

Vriendelijk, goede uitleg, snel aan de beurt

geen verbeterpunten

Josephine Korthout

Heel prettig, alleen heb ik voor mijn gevoel geen afscheid genomen van de cardioloog, deze was al bij een andere client, toen ik vertrok

Huisarts had mij niet verteld dat ik naar de hartkliniek zou gaan, ik ging ervan uit dat ik door het ziekenhuis benaderd zou worden