van houwelingen

Gisteren genoten van de door hapjesschaal.nl geleverde hapjes broodjes en desserts. wat was het veel en lekker

ontzettend leuk verpakt goede service en duidelijk website

LEUK!

Prive

1x nooit meer. bij problemen ligt het standaard aan de klant of men verwijst naar de algemene voorwaarden. Coulance kent dit bedrijf niet en reacties op de mail blijven uit.

bij problemen constant verwijzen naar de algemene voorwaarden

Reactie Hapjesschaal:

als je een bestelling plaats , dien je uiteindelijk gewoon tot betaling over te gaan.
uiteindelijk vinden we het jammer dat je niet goed leest en de webshop (bijna) altijd de schuld krijgt. gelukkig zijn we trots op ons cijfer een 9!! en door....

doris

Geweldige verjaardag gehad dankzij hapjesschaal.nl hele lekkere hapjes en mini broodjes besteld. vorige keer ook al de high tea

mooi verpakt , veel hapjes voor je geld en het is heerlijk

mandy

Alles klopte en was perfect geregeld!

de smaken zijn zo anders echt heerlijk ! en leuk verpakt

stephan

Heerlijk gesmuld van de het hapjesplateau , het hele frame incl rek word gewoon meegeleverd en weer bij je opgehaald .

alles perfect geregeld, wat een goede service en het was heerlijk.

annemarie

Leuk en erg blij toen we de doos openden! alles zag er nog groter uit als op de foto, verassende en lekkere smaken

service , uitstraling , heerlijk

Marijke Jansen

Super netjes ingepakt op tijd geleverd. Ik zal hier in de toekomst zeker nog een keer bestellen!

Alle hapjes netjes ingepakt en ook de warme hapjes (thuis nog in de oven) waren heel erg lekker.

Rian Pijnenburg

Plateau besteld met warme en koude hapjes. Zag er fantastisch uit en smaakte verrukkelijk. Keurige levering!
Minpuntje is dat ik via de mail totaal l geen reactie krijg op vragen ivm allergie van 1 gast. De schaal was net na mijn bestelling 20 euro afgeprijsd, had deze prijspakker graag retour gehad op mijn rekening. 1 pan was kapot dus alle hapjes moesten in 1 pan ipv 2 dus het eten liep vertraging op. Dit gemeld via briefje en mail totaal geen reactie. Heel jammer

Lekker en gevarieerd

Reactie Hapjesschaal:

Hoi rian! In onze shop, en in alle bevestigingen staat een uitleg over de allergenen , we hebben je hier op gewezen.
De stekker was niet kapot, in elke stekker zit een thermostaat die schakelt...
De stekker was niet kapot, in elke stekker zit een thermostaat die schakelt uit als de pan op temperatuur is, ook hier staat een uitleg over in de shop!

laura oosterhout

We hebben weer heerlijke hapjes mogen ontvangen en wat zag het er weer geweldig uit en lekker ook! top

mooie presentatie , handige box , mooi versierd

arno helmond

Bedankt, voor de lekkere hapjes en broodjes!
het zag er geweldig uit .bedankt

zag er mooi uit en zo smaakte het ook, je krijgt veel voor je geld