Sandra

Dik tevreden! Keurig en feestelijk verpakt, duidelijke instructies. Kwaliteit was super! Wij hadden gehaktballetjes, satéstokjes en mini hamburgers. Zeer veel lovende reacties ontvangen! Ga zo door!

Kwaliteit

benjamin

Voor de 13x besteld en altijd weer een feest , voor ons geen andere cateraar meer!

heerlijke broodjes en hightea en de service is uitstekend. altijd vers

sunny

Gekozen voor het plateau met alle benodigdheden. wat zag het er mooi uit, het was veel en het smaakte zoals het eruit zag! vooral de broodjes

de meegeleverde planken, uitstraling en de meldingen via track and trace.

nicolien

En weer was het super! lekker vers en heerlijke smaken

smaken zijn anders niet standaard , ook altijd leuk verpakt.

marlies

Wat een geweldige reviews lees ik hier, en ik kan je vertellen alles was ook super! het zag er ook heel mooi uit

duidelijke sms en mail service met een goede track and trace

Marjolijn

Op het werk weer heerlijk lunch en hightea besteld, wat een aanrader.echt super vers.

versheid stiptheid uitstraling

Daphne

Eerst heel goed, maar nu nooit meer

Eerst heel goed, maar nu nooit meer

Heel vaak besteld en altijd meer dan tevreden. Daarna begon het met de bezorging al wat minder te worden maar oké kan ik nog wel mee leven. Daarna weer besteld en het smaakte al niet zoals we gewend waren, dag erna allemaal ziek. Meteen contact opgenomen maar 0 reactie. Dit heeft maanden geduurd en uiteindelijk te horen gekregen dat ik geen bewijs kan laten zien dus gewoon moet betalen en dat ik niet geklaagd heb. Dus mensen de volgende keer als je boven de wc hangt even foto’s maken anders heb je geen bewijs. Kortom meer dan de helft van de bestelling is de GFT bak ik gegaan had net zo goed meteen mijn geld kunnen weggooien.

FAKE REVIEW HELAAS. ERG JAMMER

esther oisterwijk

Fantastisch, wat een heerlijk hapjes en broodjes.
prachtig geserveerd op mooie schalen

mooie en gemakkelijke schalen , zag er mooi uit je kunt het zo op tafel zetten.

Johanna Tänzer

Ik kan alleen maar een 10 geven en 5 sterren!!!! Ik deed dit voor het eerst want mijn partner werd 80 en ik ben 74 maar het was HELEMAAL geweldig! En ook nog de hele dag bericht over waar de... Ik kan alleen maar een 10 geven en 5 sterren!!!! Ik deed dit voor het eerst want mijn partner werd 80 en ik ben 74 maar het was HELEMAAL geweldig! En ook nog de hele dag bericht over waar de bezorger was op zijn route, ons feestje begon om 14.00 u. En het werd half 11 bezorgd, gekoeld en wel en alles zoals op de foto's van de site. Al mijn gasten waren er zeer over te spreken en ik heb veel reclame gemaakt. De volgende keer weer!

Alles PERFECT

DANK!

van gisbergen en collega's

Alles is nog meer en mooier dan op de foto! zalig

sterk in de communicatie

LEUK!