mevr A vd Akker

Heel goed werk geleverd.

anoniem

De heren waren mooi op tijd en hebben de traplift correct geinstalleerd. De uitleg was helder.

mevr J Persoons-Steehouder

Nadat alles was opgemeten ging het erg snel. Had na 1,5 week al bericht wanneer de lift gemonteerd zou worden. Monteur was erg op tijd en de afwerking en installatie perfect. Het is zo fijn dat ik... Nadat alles was opgemeten ging het erg snel. Had na 1,5 week al bericht wanneer de lift gemonteerd zou worden. Monteur was erg op tijd en de afwerking en installatie perfect. Het is zo fijn dat ik weer naar boven kan zonder al die extra pijn in mijn benen. Hij is ook erg mooi, ondanks dat hij in de woonkamer zit geen doorn in het oog. Dank jullie wel voor de nette installatie en levering.

mevr C. Verheyen

Heel netjes gedaan. Rustige monteur.

anoniem

Mijn ervaring met de adviseur, zowel monteur waren uitstekend. Ook mijn telefonische vragen werden duidelijk begrijpelijk uitgelegd. Zeer tevreden.

mevr van Uden

Het is geweldig dat ik nu weer naar boven kan, nu kan ik hier blijven wonen. Ben zeer tevreden.

A.J. Peters

Ik ben op een fijne adequate snelle wijze geholpen door u. en complimenten voor u collega djas dahri, die zeer concreet uitleg gaf en erg vriendelijk was.

Mevr T.T. Luiterwijk

Levering op afsgesproken dag. De stoel was niet in orde en op de afgespoken dag opgehaald. Nieuwe steol is reeds gemonteerd. Werkt goed.

silvia wolbeer - spaan

Alles prima verlopen, netjes alles op tijd. Aardige mensen. Prima lift. Werkt prima

anoniem

Wij zijn er zeer blij mee, ik kan opa nu zonder stress naar boven brengen zonder bang te zijn dat hij weer valt.