dhr. Th. Nielen

Geheel volgens plan en in goed overleg geinstalleerd. De lift werkt naar tevredenheid.

dhr RCA de Bruijn

Medewerking gemeente was uitstekend. Direct daarna telefoniscg contact met Handicare en binnen 1 week advies ontvangen.

anoniem

Deskundig vriendelijk netjes alles opgeruimd

dhr Simon

Geen opmerking alles is goed en een leuke prijs.

anoniem

Binnen een paar uur na mijn telefoontje kwam een monteur inmeten. Na 3 weken lift geplaatst door een andere monteur. Beiden werken goed en zijn prettig innde omgang.

anoniem

Prima op tijd, netjes en snel. Goede uitleg keurig opgeruimd.

mevr Leferink-Blom

Prima bedrijf. Stephan dekker is een topper na 3 uur was de trap-lift geinstalleerd toen bleek dat de motor niet goed wwas. Hij heeft zich hard gemaakt dat nog diezelfde middag een vervangende lift... Prima bedrijf. Stephan dekker is een topper na 3 uur was de trap-lift geinstalleerd toen bleek dat de motor niet goed wwas. Hij heeft zich hard gemaakt dat nog diezelfde middag een vervangende lift werd geplaatst. Hij werkt hard en is serieus.

dhr. M Hinder

Prettige en soepele afwerking offerteaanvraag. Uistekende contact met dhr. Telman

dhr J.J. de Vries

Ik en mijn vrouw zijn zeer tevreden over de genoemde traplift en de plaatsing. Hartelijk dank voor uw moeite.

mevr W van Looijen-Vermeulen

Ik ben erg tevreden over hoe de traplift geplaatst is.