Geert

Mijn vader heeft een traplift nog geen half jaar in huis gehad, toen hebben we hem laten demonteren, hier kregen we van de € 5.300 die we betaald hadden € 891 terug, dit is natuurlijk niet erg veel,... Mijn vader heeft een traplift nog geen half jaar in huis gehad, toen hebben we hem laten demonteren, hier kregen we van de € 5.300 die we betaald hadden € 891 terug, dit is natuurlijk niet erg veel, maar de rails kost ook nogal wat zoals mij is uitgelegd. Er was ook een onderhoudscontract afgesloten voor bijna € 700,- deze is nooit toegepast maar hier wordt geen restitutie voor gegeven, dit vind ik onbegrijpelijk.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Als er geen kosten worden gemaakt voor onderhoud moet dit naat=r mijn mening gewoon worden gerestitueerd.

Zeer tevreden

nee

J.C. Horbeek

Prima!

nee

Paus B.

Wij zijn zeer tevreden. Goede voorlichting. Ziet er netjes uit. Zéér tevreden.

Tot nu toe geen.

v. Rosendaal

In één woord geweldig!

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Geen verbeterpunten. Is goed zo!

We hebben nu 1.5 week een traplift een uitkomst werkt heel goed aardige vrouw die hem in kwam meten ook een hele aardige monteur alleen erg jammer dat de electra niet op tijd werd aangesloten zou 3... We hebben nu 1.5 week een traplift een uitkomst werkt heel goed aardige vrouw die hem in kwam meten ook een hele aardige monteur alleen erg jammer dat de electra niet op tijd werd aangesloten zou 3 dagen van te voren gebeuren maar dat is niet gedaan nu ligt er dus al die tijd een verlengsnoer los op de grond al meerdere keren gebeld antwoord u word terug gebeld maar horen niets dit is onverantwoord en gevaarijk heel jammer wand dit moet niet kunnen het voelt nu van traplift is geplaatst niet meer zeuren

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Ja afspraken nakomen en niet afschepen we bellen u terug en dat niet doen

van Sighem

Heb slechte ervaring wat service betreft. Trap is met een bocht anders als afgesproken geleverd en komt met hanicare niet tot een oplossing. Voorgesteld om er samen uit te komen zelfs dat we bij... Heb slechte ervaring wat service betreft. Trap is met een bocht anders als afgesproken geleverd en komt met hanicare niet tot een oplossing. Voorgesteld om er samen uit te komen zelfs dat we bij willen dragen in de kosten. Zou met de verkoper opgeomen worden en zouden we teruggebeld worden. Maar krijgen geen antwoord, ze houden de boot gewoon af.
Nu met radar besproken en volgens radar hebben we gehandeld naar wat in ons vermogen was. Wordt nu door hen opgepakt.
Ik hoop dat we eruit komen, weel jammer dat het op deze manier moet gaan.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

ja, bij klachten de klant serieus nemen en tot een oplossing komen.

Met alle mensen waar ik contact mee heb gehad een prettig, vriendelijk contact.

Ik kon niets bedenken.

De Laat

Vriendelijke en vlotte afhandeling van offerte-overleg. Montage precies op afgesproken tijdstip en goed doorwerkend binnen paar uur gereed.

Nee.

Wolthuis

Prima, goede uitleg gehad.

Nee.