anoniem

Een prima service!

Tini Bosch Hobers

Helaas werd de montage uitgesteld i.v.m. corona en was bij de eerste montage de motor stuk, maar dat is beide overmacht. Monteur stephan was zeer kundig en geduldig bij montage en uitleg. Geen... Helaas werd de montage uitgesteld i.v.m. corona en was bij de eerste montage de motor stuk, maar dat is beide overmacht. Monteur stephan was zeer kundig en geduldig bij montage en uitleg. Geen verbeterpunten. De lift is mooi en eenvoudig te bedienen. Monteur heeft zich keurig aan de coronaregels gehouden.

Arts ev Arts-Boeijen

Treurig bedrijf, helaas geen andere keuze (WMO)
Plaatsing "binnen een week" moet 4 weken later nog steeds gebeuren.
Afspraken om terug te bellen worden niet nagekomen. Treurig bedrijf, helaas geen andere keuze (WMO)
Plaatsing "binnen een week" moet 4 weken later nog steeds gebeuren.
Afspraken om terug te bellen worden niet nagekomen.
Montageafspraak van 4 mei wordt niet nagekomen, wel een monteur maar geen traplift.
Ik ben niet in kennis gesteld dat de montageafspraak niet zou doorgaan, dat bleek na pas bij de beantwoording van mijn mail om 10.24.
Ik heb ik van van 07.30 tot 10.24 voor jan met de korte achternaam zitten wachten.
Planning beweert glashard dat men mij herhaalde malen heeft proberen te bellen, deze zogenaamde oproepen zijn op mijn telefoon niet geregistreerd en er is óók geen gebruik gemaakt van mijn e-mailadres.
Inmiddels twee nieuwe montageafspraken ontvangen voor 6 en 8 mei, ik houd mijn hart vast.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

De klant niet laten barsten, maar even laten weten dat een afspraak niet door gaat. Terugbellen als je dat afspreekt.
Klantvriendelijkheid zijn en service verlenen.
Niet beweren dat je...
Klantvriendelijkheid zijn en service verlenen.
Niet beweren dat je herhaalde malen hebt proberen te bellen als dat niet zo is. Verwijder "plaatsing binnen een week"

Reactie Handicare:

Beste mijnheer, Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij hebben daarna contact met u opgenomen en zijn bij u thuis geweest om de klacht met u op te lossen. Wij hopen dat u tevreden bent met hoe... Beste mijnheer, Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij hebben daarna contact met u opgenomen en zijn bij u thuis geweest om de klacht met u op te lossen. Wij hopen dat u tevreden bent met hoe wij de klacht hebben opgelost. Vriendelijke groeten, Handicare trapliften

A.W.M van Eyck

Ondanks de corona perikelen, alles perfect verlopen

B.J. Luttels

Zeer vakkundig gemonteerd en netjes afgewerkt.

Nee op dit moment niet.

Wim Leeraar

Zeer netjes gewerkt. De montage was keurig netjes alle afval werd meegenomen en geen stofje bleef achter.

Nee is niet mogelijk.

J. Thalen

Het was een vriendelijke en vakbekwame monteur.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Het oplaadpunt van het stoeltje zit op een punt op de trap waar het nauw is om te passeren.

Snelle levering en montage. Top installateur/monteur. Duidelijk, helder, geduld en humor.

Saskia van Grotel

Vakmanschap en goede service!!

A Coowes

Wij hebben heel goede ervaring