Serife Cetin

Mijn behandelaar is een rustige, meedenkende en kundige medewerker. Ze denkt in mogelijkheden

Diana

Je kan snel terecht, je wordt serieus genomen. En er word meegedacht. Mijn beperking is niet / nauwelijks op te lossen, moet geopereerd worden. Maar de hulp die ik kreeg ook bij de doorverwijzing... Je kan snel terecht, je wordt serieus genomen. En er word meegedacht. Mijn beperking is niet / nauwelijks op te lossen, moet geopereerd worden. Maar de hulp die ik kreeg ook bij de doorverwijzing was zeer welkom.

Ik had een goed contact .Zij dacht met mij mee.

Zij is zeer ter zake kundig, legt alles goed uit , en heeft een vriendelijke en hartelijke persoonlijkheid . de klachten zijn duidelijk verminderd. haar therapie heeft werkelijk verschil gemaakt.

Zij gaf duidelijke uitleg over het trauma. Goede uitleg over de oefeningen en de voortgang ervan
Was betrokken bij wat in het dagelijkse leven met de hand gedaan moest worden en was gericht op het verbeteren ervan. Empathisch.

Zeer deskundige fysiotherapeut weet waar ze over praat

Jannie Damen

Bettina heeft me zo goed geholpen heb een fikse polsbreuk gehad met een revalidatie van 6 tot 12 maanden ben nu 3 maanden verder en mijn bewegingen zijn er al helemaal alleen nu nog de kracht, ik... Bettina heeft me zo goed geholpen heb een fikse polsbreuk gehad met een revalidatie van 6 tot 12 maanden ben nu 3 maanden verder en mijn bewegingen zijn er al helemaal alleen nu nog de kracht, ik kan bij haar ook echt al mijn vragen en onzekerheden over de pols kwijt. Ik ben meer dan dik tevreden……