Voldoet het product aan uw verwachtingen?

Tini

Goede service

Sterke punten en/of tips

Telefonisch overleg, nadat een product niet meer op voorraad was.

Astrid

Prima service en snelle levering

nvt

Elma de Weerd

Vlotte levering, prima product, netjes geborduurd. Wel jammer dat een aantal kleuren niet (meer) leverbaar waren.

Sterke punten en/of tips

Netjes geborduurd en vlotte levering.
Tip: Als het mogelijk is om het in cadeauverpakking te leveren kan het rechtstreeks bij de begunstigde/jarige bezorgd worden en dat is soms erg fijn.

Reactie Handdoek.nl:

Beste Elma,
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je onze inpakservice niet gezien hebt want die hebben we 😅. https://www.handdoek.nl/inpakservice-verjaardag.html

Karoun Baghboudarian

Goede ervaring

Aanrader

Els

Sterke punten en/of tips

Heel mooie kwaliteit, netjes verpakt en op tijd afgeleverd

L

Snel en correct

Snel en kwalitatief

Astrid Rook-Hörmann

Mooie kleine handdoekjes en snelle levering

Els Van Eeuwijk

Zeer tevreden! Erg betrokken! Snelle reactie!

Service is fantastisch !

Veerle Konen

Afdruk komt totaal niet overeen met voorbeeld. Afdruk veel kleiner op een hoekje van de handdoek niet in het midden en ook nog niet de juiste kleur. Ik heb hier een klacht over ingediend en krijg... Afdruk komt totaal niet overeen met voorbeeld. Afdruk veel kleiner op een hoekje van de handdoek niet in het midden en ook nog niet de juiste kleur. Ik heb hier een klacht over ingediend en krijg niet eens een reactie.

Sterke punten en/of tips

Laat zien wat het eindresultaat gaat worden lok mensen niet met mooie voorbeelden die jullie niet kunnen leveren

Reactie Handdoek.nl:

Wat vervelend om te lezen. Gelukkig hebben wij elkaar al gesproken en hebben wij uitgelegd hoe het zit. Wij doen ons uiterste best om klanten op onze website te informeren over het proces, resultaat... Wat vervelend om te lezen. Gelukkig hebben wij elkaar al gesproken en hebben wij uitgelegd hoe het zit. Wij doen ons uiterste best om klanten op onze website te informeren over het proces, resultaat en het feit dat het strandlaken handmatig wordt gedrukt-dus geen strandlaken is het zelfde. Helaas niet iedereen leest het. Dat was in dit geval ook het probleem. Behalve dat kwamen wij tijdens het gesprek ook achter dat u eigenlijk een ander product in gedachten had, dan dat u uiteindelijk had besteld. Dat kan gebeuren natuurlijk. Hopelijk is het nu wat duidelijker voor u, waar het misging en kunt u alsnog genieten van een mooi product. Bij twijfel, voor het helpen met bestelling plaatsen of advies en vragen kunt u ons op werkdagen tussen de 8:00 en 17:00 uur via de chat op de website bereiken, telefonisch of via de email. Helaas is het op vrijdag avond helaas niet mogelijk om gelijk een email te beantwoorden. Excuses daarvoor.

DMV

Geweldig