Voldoet het product aan uw verwachtingen?

Marvada Riedewald

Ik had een geborduurde badlaken besteld. Toen ik het ontving vond ik het pakket aan de lichte kant. Toen ik het opende zag ik dat ik een handdoek had besteld ipv een badlaken. Ik heb al meerdere... Ik had een geborduurde badlaken besteld. Toen ik het ontving vond ik het pakket aan de lichte kant. Toen ik het opende zag ik dat ik een handdoek had besteld ipv een badlaken. Ik heb al meerdere badlakens besteld maar dit keer per abuis een handdoek. Ik belde naar handdoek.nl en vertelde wat er is gebeurd. De dame aan de lijn kerk in mijn account en zag dat ik al meerdere badlakens had besteld in het verleden. De handdoek die ik had besteld was natuurlijk gepersonaliseerd met naam en kon ik natuurlijk niet retour sturen(wat ik ook wel begrijp, de bestelling was ook mijn fout). Zij bood mij aan opnieuw een badlaken te bestellen en alleen voor de badlaken te betalen en de bedrukking/borduring kreeg ik gratis. Ik vind dat een SUPER aanbod. Mijn bestelling supersnel ontvangen!! Bedankt handdoek.nl.

Goede service!!

Erna Speltincx

Goede duidelijke communicatie

Sterke punten en/of tips

geen, alles was naar wens

Anouk Zwart

Snelle service!

Sterke punten en/of tips

Snelle service en prima producten.

Caroline

Zeer snelle levering. Er wordt bovendien meegedacht en bij twijfel gebeld. Heel klantvriendelijk. Mooie goede kwaliteit handdoeken ontvangen met de juiste namen erop geborduurd.

Sterke punten en/of tips

Meedenken met de klant en terugkoppelen vond ik supergoed

Goede service, netjes verpakt en snel geleverd

Goed product, netjes verstuurd

Mario De Wilde

Alles prima

Betrouwbaarheid

Supersnel geleverd en mooi product

Snel geleverd

Philomene Schoemaker

Keurig op de v tevoren aangeven tijd bezorgd.

Goede communicatie.

Cocky de Kreek-van der Wal

Al een aantal jaren koop ik handdoeken/badlakens en laat ze borduren. Ziet er altijd perfect uit en geweldig om cadeau te geven.

Sterke punten en/of tips

Goede kwaliteit en mooi borduurwerk.

matty poortvliet

Prachtig