Resultaat van de werkzaamheden

jonas

Best okay, complete service

welke voorbereidingen van particulier nodig zijn & hoe de werken verlopen

R&S consulting

Goede en correcte service

Eric Vanroy

Zeer positief: kwaliteitsgericht, stipt, net,.

Maurice Daniels

DE# medewerker was een uur te vroeg; ik was nog niet thuis. Hij belde mij maar helaas door vrij gebrekkig vlaams taalbeheer was mij niet direct duidelijk dat hij al bij mij thuis voor de deur stond.... DE# medewerker was een uur te vroeg; ik was nog niet thuis. Hij belde mij maar helaas door vrij gebrekkig vlaams taalbeheer was mij niet direct duidelijk dat hij al bij mij thuis voor de deur stond. Ik ben direct naar huis gegaan en daar stond hij inderdaad te wachten. Mijn excuses aangeboden, maar een uur te vroeg had ik niet verwacht.
DE medewerker is direct aan het werk gegaan. Goed werk verricht en proper gewerekt. Alles perfect en vriendelijk.

Het is moeilijk om personeel te vinden; en dan ook nog mensen die goed werken, vakkennis hebben, betrouwbaar en vriendelijk zijn.
Alles wat nodig is hebben jullie mensen.
Maar soms kan de...
Alles wat nodig is hebben jullie mensen.
Maar soms kan de goede beheersing van de taal een beetje moeilijk over komen. Ik heb er geen problemen mee, maar niet iedereen is hetzelfde.

Philippe Wouters

Zeer goed

Nele

Professioneel en vriendelijk

Doe zo verder

Laura

Top service! Net mijn kanalen laten reinigen en het was een zeer goede ervaring. Niets aan op te merken, mannen werken proper en professioneel.