Resultaat van de werkzaamheden

Danny

Zeer tevreden

Guy De Ridder

Zeer professioneel, precies en correct

Guldentops - Leuven (Wilsele)

Zeer goed

De coördinatie tussen Hamster en Notuz was niet goed. Hamster had alle flexibels afgekoppeld maar Notuz verloor tijd doordat de extractie- en pulsaansluitingen van de unit terug moesten gezocht... De coördinatie tussen Hamster en Notuz was niet goed. Hamster had alle flexibels afgekoppeld maar Notuz verloor tijd doordat de extractie- en pulsaansluitingen van de unit terug moesten gezocht worden. Misschien een woordje uitleg van Hamster aan Notuz was handig geweest.

Hilde Martens

Vlot correct proper en efficiënt!

HVS

Men had ons gezegd dat de werken 3 tot 4 uren zouden duren. Maar na een kleine twee uur (met een aantal pauze's tussendoor) waren ze al klaar. Van de te betalen kostprijs ging echter niets af. Ik... Men had ons gezegd dat de werken 3 tot 4 uren zouden duren. Maar na een kleine twee uur (met een aantal pauze's tussendoor) waren ze al klaar. Van de te betalen kostprijs ging echter niets af. Ik vond het dan ook heel duur voor een dikke anderhalf uur werken! Voor mij zeker niet voor herhaling vatbaar.

Eerlijkheid naar de uren werk die zullen gepresteerd worden. Indien het aantal uren echt beduidend minder is, zou de prijs ook minder moeten zijn.

Lauwagie

Matig

Filters laten meebrengen door onderhoudsploeg
Te duur voor geleverd werk

Dirk Ector

mijn filters zijn niet tijdig verzonden waardoor de collega's deze niet konden plaatsen

Chris Pinxten

Goede ervaring, proper gewerkt, vriendelijk personeel

Meer bekent maken (reclame, voorlichting) aan het grote publiek dat een goed professioneel onderhoud nodig is, vooral voor de gezondheid maar ook voor de levensduur van het ventilatiesysteem.

J Breemans

Professioneel