Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

HLK

Een bedrijf uit eigen omgeving is handig. Het contact verliep soepel en afspraken werden nagekomen. Ook de monteurs verdienen een pluim voor hun vakwerk.

goede voorlichting, en een duidelijke offerte
netjes geïnstalleerd

S. Buurman

Ik ben echt heel prettig en ter zake kundig geholpen door Hagitech. Begonnen met goed advies over de telefoon over een passend systeem, vervolgens een goede heldere offerte gehad en tot slot 2 fijne... Ik ben echt heel prettig en ter zake kundig geholpen door Hagitech. Begonnen met goed advies over de telefoon over een passend systeem, vervolgens een goede heldere offerte gehad en tot slot 2 fijne installateurs over de vloer gehad, kortom: een goed georganiseerd bedrijf, echt top!

Prima advies gehad, netjes contact zowel aan de telefoon als via de mail, heldere offerte, prettig verlopen installatie, goede uitleg+nazorg, alleen maar positief over jullie!

Atelier Chris Sommer

Plezierige mensen om 'over de vloer' te hebben en supernetjes gewerkt!

Goed advies, vakkundig geïnstalleerd.

W. de Boom

Hagitech slaagt erin je als persoonlijke klant aan te spreken, en niet als "opdracht nummer zus-en-zo". Dit is zo voor het hele traject: offerte-uitvoering-administratieve begeleiding. Ik hoop... Hagitech slaagt erin je als persoonlijke klant aan te spreken, en niet als "opdracht nummer zus-en-zo". Dit is zo voor het hele traject: offerte-uitvoering-administratieve begeleiding. Ik hoop jullie niet te vaak nodig te hebben in de toekomst, want dan werkt alles naar behoren. Maar mocht er service nodig zijn dan is deze persoonlijke manier van werken een uitstekende basis.

Niet te groot bedrijf met persoonlijke communicatie. Gespecialiseerd in één product en daar kundig in. Duidelijke offerte. Heldere afspraken. Nette aanleg van de installatie. Goede open communicatie... Niet te groot bedrijf met persoonlijke communicatie. Gespecialiseerd in één product en daar kundig in. Duidelijke offerte. Heldere afspraken. Nette aanleg van de installatie. Goede open communicatie met het installatieteam. Uitstekende begeleiding vanuit het kantoor van de noodzakelijke administratieve stappen.

Ton en Marjan Schook

Toen wij voornemens waren om zonnepalen aan te schaffen hebben we op internet gezocht naar een gecertificeerd bedrijf in de omgeving van onze woonplaats. Wij zijn uiteindelijk uitgekomen bij... Toen wij voornemens waren om zonnepalen aan te schaffen hebben we op internet gezocht naar een gecertificeerd bedrijf in de omgeving van onze woonplaats. Wij zijn uiteindelijk uitgekomen bij Hagitech. Daar hebben wij tot op heden geen spijt van gehad. De informatievoorziening verliep uiterst soepel. Op voorhand ontvingen wij een uitgebreide offerte met de nodige brochures van de zonnepanelen en de overige benodigdheden. Tevens is de heer van den Dool nog langs geweest om alles ter plaatse te bekijken.
Vervolgens is het gehele systeem op 10 november jl geplaatst. Ook dit verliep prima. De monteurs waren keurig op tijd en hebben prima werk geleverd. Afval werd netjes opgeruimd en meegenomen. Al met al is er vanaf dag 1 een prima werkend systeem geleverd.
Overigens hebben wij het navolgende systeem laten plaatsen.
zonnepanelen: 12 x LG 340N1K-V5;
omvormer: SolarEdge SE3680 HD Wave;
12 x Power Optimizers P370.

bedrijf levert kwaliteit, zowel op het gebied van de informatievoorziening, als op de uiteindelijke installatie van het systeem.

M. van Loenen

Bedankt voor de prettige samenwerking.

Oplossingsgericht en flexibel.

Schamper

Ik heb Hagitech van een kennis aanbevolen gekregen en heb daar geen spijt van gekregen.
Goede en heldere offerte waarbij meerdere opties voorgesteld zijn.
Na een bezoek aan huis, waarbij...
Goede en heldere offerte waarbij meerdere opties voorgesteld zijn.
Na een bezoek aan huis, waarbij het maximale aantal panelen bepaald werd, heb ik snel een aangepaste offerte ontvangen.
Werkzaamheden op de afgesproken dag netjes en vlot uitgevoerd.
Ook de uitleg bij de oplevering was helder en begrijpelijk.
Zou Hagitech zeker voorstellen aan mijn kennissenkring.

Goede communicatie en uitleg. Werk is netjes en vlot uitgevoerd.
Ben erg tevreden over het resultaat.

L Kilian

Wij hebben de laatste tijd heel wat bedrijven gezien aan huis. Maar wat een geoliede machine is Hagitech! De backoffice stuurt op tijd de juiste informatie en maakt goede afspraken. De heren die... Wij hebben de laatste tijd heel wat bedrijven gezien aan huis. Maar wat een geoliede machine is Hagitech! De backoffice stuurt op tijd de juiste informatie en maakt goede afspraken. De heren die kwamen ter beoordeling en installatie waren heel aardig, harde werkers en leverden heel mooi werk. Kak strak noemen wij het.
De leiding van de omvormer naar de meterkast moest eigenlijk door een kamer. Maar ze bleven maar zoeken naar een betere oplossing. En jawel, er was een loze leiding. Geen kabel meer te zien. Geniaal! En na de installatie weer een backoffice die de laatste dingen op het juiste moment regelt. Dank jullie wel. Dit wekt vertrouwen.

Communicatie, technische kennis en kunde, omgang met cliënten, uitvoering, doorzettingsvermogen, esthetiek, leveren wat wordt beloofd, en beloven wat geleverd kan worden.

Joke Akkermans

Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling vanaf de aanvraag van een offerte, de snelheid van de offerte, de uitstekende persoonlijke uitleg in de showroom, en het leggen van de panelen. In een... Wij zijn zeer tevreden over de afhandeling vanaf de aanvraag van een offerte, de snelheid van de offerte, de uitstekende persoonlijke uitleg in de showroom, en het leggen van de panelen. In een woord uitstekend.

Lost een klein probleem binnen een paar dagen op, door persoonlijk langs te komrn

R. Vendelbosch

Absolute aanrader!
Absolute aanrader!
Zeer vakkundige organisatie met veel kennis van de oplossingen. Sterke communicatie, snelle en adequate reacties op alle vragen. Uitstekende en volledige informatie in combinatie met de offerte.
Montage en installatie werd op keurige wijze uitgevoerd. Er werd zeer netjes gewerkt, goed uitgelegd en prima opgeleverd.

Niets anders dan lovende woorden. Wij zijn zeer tevreden. Bedankt!

Sterke communicatie en zeer volledige informatie. Ze nemen je bijna letterlijk alles uit handen en leveren een uitstekende installatie.