Deskundigheid
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Roosenburg

Goede begeleiding.

Alles heel goed bevestigd. Vriendelijke en deskundige monteurs.

Prive

Net en professioneel bedrijf

Afspraken nakomend, veilig werken en efficient & netjes alles achter gelaten

Truus Mulder

Goed advies ontvangen na een gesprek over onze wensen.

Goede afspraken ,net personeel

J. Van Wijngaarden

Fijne mensen die het werk goed, netjes en snel zonder problemen uitvoeren. Ze hebben duidelijk kennis van zaken, zijn echt met hun werk bezig, dus niets afraffelen maar gewoon een goed product... Fijne mensen die het werk goed, netjes en snel zonder problemen uitvoeren. Ze hebben duidelijk kennis van zaken, zijn echt met hun werk bezig, dus niets afraffelen maar gewoon een goed product willen afleveren. Het uitgevoerde werk is zowel buiten als binnen keurig netjes en schoon opgeleverd. Kortom dit kunnen wij dit echt ontzorgen noemen.

Klantgericht en een goed eindproduct willen afleveren.

Jaap de Groot

Alles goed en net geïnstalleerd en in bedrijf gesteld.
Kort om zeer tevreden met het geheel.

Geen verbeter punten.

Herman

Ik ben meer dan tevreden over het contact met de medewerkers en de zeer professionele uitvoering van de werkzaamheden. Petje af!

denken goed mee, korte lijnen en flexibel.

Leo den Boer

Hebben een vestiging waar je gevoel kunt krijgen bij de mensen / werkwijze.
Komen desgevraagd langs om de situatie terplaatse te beoordelen.
Geen verrassingen.

Hebben een vestiging waar je gevoel kunt krijgen bij de mensen / werkwijze.
Komen desgevraagd langs om de situatie terplaatse te beoordelen.
Geen verrassingen.

Heijndijk

Met alles heel netjes te woord gestaan. Monteurs hebben keurig werk afgeleverd.

Alles is prima in orde.

Luck

Zeer deskundig advies, thuisbezoek was bijzonder prettig en de plaatsing van de zonnepanelen en omvormer werden zeer vakkundig en netjes uitgevoerd.

De contacten waren vanaf het begin tot het eind super! Mijn vraagjes werden snel en deskundig voorzien van antwoord. Het contact met de medewerkster op het kantoor, de persoon die langs is gekomen... De contacten waren vanaf het begin tot het eind super! Mijn vraagjes werden snel en deskundig voorzien van antwoord. Het contact met de medewerkster op het kantoor, de persoon die langs is gekomen voor advies alsmede de monteurs die de zonnepanelen geplaatst hebben en de elektricien die de omvormer heeft geplaatst waren allemaal aardig, beschaafd, vriendelijk en deskundig. Na plaatsing van de omvormer werd er zelfs gestofzuigd! Kortom, een super bedrijf waar je op kan vertrouwen.

Lodewijk

Fijn bedrijf en leuk om waar te nemen dat de monteurs plezier hebben in het werk

Goede comunicatie en sympathieke vakkundige monteur ook de begeleiding voor de btw teruggave loopt goed