8.5/10

Ik heb een LiveAir luchtreiniger besteld

Ten aanzien van het product een heldere weergave van informatie
Heldere stappen richting de bestelling

Betalingsbevestiging : Na mijn bestelling en iDeal-betaling ontving ik geen orderbevestiging of een bericht dat mijn betaling in goede orde is ontvangen. Nu was de verzending wel redelijk snel waardoor ik er geen punt van maken, maar het zou passen binnen jullie huidige klantcommunicatie

Reactie Habitatsolutions.eu:

Beste,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn te horen dat u tevreden bent over het product en het bestelgemak. Na het plaatsen van uw bestelling had u wel een bevestiging per mail moeten krijgen met in de bijlage uw factuur. Mogelijk is deze per abuis in uw spambox gekomen.

Klantenservice
Habitat Solutions

uitgebreide info op de site

telefonisch medewerker wist niets van ander product (Oasis) dat ook verkocht werd.

Prima.

De webside is erg gedegen.

Toen ik voor technische vragen belde, was het niet mogelijk iemand aan de lijn te krijgen die inhoudelijk op de vragen in kon gaan.

De heldere uitleg op de website heeft ons doen besluiten een duurdere ionizer aan te schaffen dan wij van plan waren.

De telefoon beter beantwoorden. Ik belde met nog wat vragen. Tot twee keer toe was bedrijfsnaam bijna niet verstaan en toen ik info vroeg over het schoonmaakartikel moest dit nagevraagd worden. Ook over het verschil in twee bijna gelijke artikelen werd aarzelend beantwoord. Op mijn email werd adequaat en snel gereageerd.

Hans

Ik had enkele artikelen nodig, die ik online bestelde. De bestelling was niet goed gelezen, maar na telefonisch contact werd dit zeer snel hersteld en ontving ik de producten. Een deel van een...

Aanpak van klachten

Alex Schuuring

Ik ben tevreden over Uw bedrijf. Duidelijke site met diepgaande beschrijving van de producten. Net dat beetje meer, dat doet het um. Ook snelle levering zoals toegezegd. En tot nu toe tevreden over...

Zoals gezegd, doen wat je beloofd.

Neen

Reactie Habitatsolutions.eu:

Geachte,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn te horen dat u tevreden bent over het verloop van uw bestelling via onze shop.

Onder 'informatie over verloop order' scoort u ons iets lager. Wij hebben op dit moment wat problemen met mails naar gmail adressen, dus ik ben bang dat onze mails u niet goed bereikt hebben of mogelijk in uw spam box terecht gekomen zijn. Wij sturen normaliter een orderbevestiging en vervolgens een bevestiging als uw pakket verzonden wordt plus een aparte mail via DPD met daarin de tracking gegevens van uw pakket.

Uiteraard kunt u met vragen over de status van uw order ook altijd telefonisch of per mail bij ons terecht.

Klantenservice
Habitat Solutions

Muziek Lammers

Positief

Communicatie

Prima : eenvoudig besteld , betaald en geleverd

Keurige verwerking van het bestelde

Afgebroken bestelling (agv betaling achteraf) geeft toch een bevestiging bestelling.

Ik heb nu tweemaal met volle tevredenheid met genoemd bedrijf te maken gehad.

nee

nee