8.5/10

Kees T.

Tot en met heden alleen maar zeer goede positieve ervaringen.

Vooral het gemak om te bestellen, het betaalgemak/de keuze ervan, en de snelle levering zijn echte grote pluspunten. Tevens was het bestelde product ook nog eens extra super veilig verpakt om beschadigingen te voorkomen. Ook de keuze van de gebruikte besteldienst (DPD Pakketservice) om af te leveren is perfect.

Nee, alles is perfect gegaan.....

Tot nu toe goed ik heb een huur apparaat gekregen
daar nog wat vragen over en gelijk antwoord

nee geen verbeter punten nog ontdekt

Cornelis van Aalsburg

Duidelijke website en bestelprocedure, bij vragen staat de klantenservice je vriendelijk en oplossingsgericht te woord.

A.H.P.

Prima website met snelle aflevering

snelle levering, goede klantenservice

Via internet onderzoek naar luchtreinigers op dit bedrijf gekomen. Geven ruime zorgvuldige uitleg en verschillen aan van de soorten luchtreinigers. Blijft altijd moeilijk te bepalen of de capaciteit...

Veel uitleg aanwezig

Wij missen het verbetereffect nog het meest. Merken wel wat verbetering maar is zeker niet optimaal.
Was handig geweest als men vermeld wanneer verbeteringem erkbaar zouden moeten zijn. Zeker bij allergiegevoelige (hooikoorts huisstofmijt.)personen als in ons gezin.

Goede ervaring. Bestelling snel geleverd en een goed product!!

niet op gelet

geen verbeterpunten. Wellicht nog meer producten voor prive gebruik

Duidelijke website, vlotte levering.

Veel en degelijke achtergrondinformatie op de website.

N.v.t.

Duidelijkeheid en goede service

Doen wat er gezegd wordt

x

De bestelling was snel geleverd

Alles in orde alleen duurde het lang voordat het product arriveerde

Betere communicatie over tijdstip van verzending

Reactie Habitatsolutions.eu:

Geachte heer Esser,
Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben uw specifieke bestelling geanalyseerd en inderdaad geconstateerd dat in uw specifieke geval de levering onnodig lang op zich heeft laten. De door u bestelde testkits waren kortstondig uitverkocht en vervolgens op onze ontvangst goederen blijven staat waardoor deze niet tijdig zijn opgeboekt en het bestelde product u pas vrijdag ipv maandag is toegezonden. Wij hebben inmiddels corrigerende maatregelen genomen om dit te voorkomen. U koopt hier niet veel voor helaas. U feedback is voor ons belangrijk het morgen nog beter te doen dan vandaag. Waarvoor dank. Mvgr. Klantenservice, Habitat Solutions BV