8.5/10

Reactie Habitatsolutions.eu:

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn te lezen dat u ons bedrijf zou aanbevelen.

U beoordeelt ons laag op de snelheid van levering. Helaas is er door de feestdagen vertraging ontstaan bij DPD waardoor uw pakket er wat langer over heeft gedaan dan normaal. Op dit moment zijn alle achterstanden weg gewerkt en worden alle pakketten normaliter weer binnen 1-2 werkdagen geleverd. Onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice
Habitat Solutions

Kenny Steyaert

Correct en snel

Snelle klantendienst, duidelijk antwoord op mijn vraag.

Correcte snelle afwikkeling van de bestelling.
Goede website met heldere uitleg over de functie en effectiviteit van het apparaat.

Testen op basis huurperiode, dus vertrouwen in het eigen product.
Mogelijkheid van zelftest met testkit.

Geen, alleen switchen van naam leidt tot wat onduidelijkheid als je zoekt naar de website.

Ann Lottin

Mijneetje pakje is spoorloos

Goede ervaring, online besteld en zelf afgehaald omdat ik in de buurt moest zijn voor iets anders. Kan je ook meteen de mensen achter het bedrijf zien. Wel zo prettig.

Beste,

Ik deed reeds deze week een mail ivm een probleem met de aflevering van mijn gevraagde artikel. Dit is NIET toegekomen, hoewel al betaald. Graag spoedig dit probleem te bekijken...

Reactie Habitatsolutions.eu:

Geachte heer Cools,
hartelijk dank voor uw gewaardeerde review. Uw zending is op 6 november j.l. conform afspraak afgeleverd. Wij hebben u per separate mail het ontvangstbewijs, voorzien van de handtekening van de persoon die de levering aan de deur in ontvangst heeft genomen, toegezonden.
Wij zullen u een nieuw beoordelingsverzoek toezenden aangezien wij volgens de ons beschikbare informatie conform afspraak hebben geleverd.
Klantenservice
Habitat Solutions BV

Zeer snelle reactie en levering

goede organisatie!

Ik weet nog niet hoe het terugsturen van lege flessen zal zijn

irene verbeek

Mijn ervaringen met jullie bedrijf is goed.
Daarom heb ik nu weer een aankoop bij jullie gedaan.

Dat er je vraag zo snel mogelijk wordt beantwoord.

De gebruiksaanwijzing van de Meaco 12L en 20 L is onduidelijk wat betreft het verschil bij continu drogen.
Bij de 12 L moet je eerst een klepje dichtdoen in het waterreservoir voordat je hem gaat gebruiken als continu droger.
Bij de 20 L is dat niet het geval. en dit wordt niet expliciet aangegeven.

Was wel eerst lastig maar ik heb het onder de knie, en heb nog nooi zo een lekker water gedronken,

Dat de filter 2 maanden lang goed houd

Jammer dat er geen indicatie op zit die aangeeft dat het filter vervangen moet

Pieternella

Uitstekend