Goede en degelijke service

Wat ik besteld had werd de volgende dag al geleverd. Zeer snel en goed.

Klantvriendelijk en helpen bij extra technische informatie

Luchtreiniger besteld.

Topproduct! Topservice! Goed geholpen en goed geadviseerd! Helemaal tevreden! Ik ga hier snel weer bestellen!

Heel fijn bedrijf. Prettige klantenservice.

Y. Guler

Bestelling van co2 flessen zonder verzend kosten volgende dag ontvangen super snel. Bedankt!

Het product zelf kan ik nog steeds niet beoordelen, nog steeds niet ontvangen.
Bij plaatsen van order voor waterkoeler werd mij toegezegd dat deze op voorraad was. 17 juli.
Maar, ik...

Reactie Habitatsolutions.eu:

Beste,

Hartelijk dank voor uw review. In de tracking gegevens zie ik dat uw pallet inmiddels gelost is op 1 augustus. Helaas is er bij uw order een opeenstapeling van vertragingen geweest waar wij u veel beter over hadden moeten informeren. Door drukte is dat helaas niet gebeurd, maar dat mag geen excuus zijn.

Waarschijnlijk is er tussen het plaatsen van uw order en het telefonisch contact net de laatste van uw koeler verkocht waardoor wij tijdelijk zonder voorraad zaten. Waar de voorraad normaal binnen enkele dagen aangevuld wordt, duurde dit nu wat langer. Uw koeler is dinsdag 30 juli door ons verzonden maar is bij onze transporteur verkeerd gesorteerd waardoor deze pas donderdag aangeboden is en niet woensdag zoals afgesproken. Onze transporteur heeft ons geen manco melding gestuurd dus wij zien dat nu pas in de tracking gegevens. Omdat wij ons voor kunnen stellen dat dit ongeloofwaardig klinkt voor u heb ik de tracking gegevens per mail nog naar u verzonden.

Wij betreuren het dat u naar uw idee telefonisch eerder deze week niet correct te woord bent gestaan en er geen excuses gemaakt zijn voor de late levering. Wij hadden u beter moeten informeren en bieden daarvoor zeker onze excuses aan. Drukte kan daarbij niet als excuus gelden.

Klantenservice
Habitat Solutions

Marjanne

Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Goed advies gekregen over de LightAir. Product bevalt overigens prima!