Ersen

Beste dienst verlening ze zijn heel snel met levering

Babak

Niet zo best

Reactie Habitatsolutions.eu:

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer dat u niet helemaal tevreden bent. Ik heb navraag gedaan bij mijn collega en begreep dat uw waterkoeler verzonden was in plaats van installatie terwijl u daar wel voor gekozen had bij uw bestelling. Ons aanbod om alsnog te installeren heeft u afgeslagen omdat wij helaas dan pas na 2 dagen tijd in de planning hadden om onze monteur te sturen. Het verschil tussen het tarief voor installatie en verzending hebben wij teruggestort. Wij betreuren dat u niet tevreden bent over de geboden oplossing en vooral natuurlijk dat dit in eerste instantie al fout was gegaan bij het verwerken van uw order.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice
Habitat Solutions

Susan

Snelle levering, prettig contact

W. van Klingeren

Heel goede service.

Cristina

Top producten! Zeer tevreden!

Jacobine

Levering duurde ongelooflijk lang, maar daar kon het bedrijf niet veel aan doen. Werden steeds netjes op de hoogte gehouden tussentijds

Casper

Alles verliep als verwacht. Prima

Adm. - Adviesburo H.I.M.

Er wordt optimale zorg besteed aan je bestelling. Verpakking uitstekend. Snelle levering.