Roger Lismont bv

Zeer ontgoocheld over dit bedrijf.Door fout van het afleverpunt zijn de flessen na enkele weken terug bij mij terechtgekomen Mét aan de andere kant factuur van Habitat.Volgens de klantendienst na de uitleg zou alles in orde komen mits terug opsturen van de flessen maar dat is buiten de facturatiedienst en José Blommers gerekend die in plaats van een kredietnota betaling met interesten enz. blijft eisen.
Ik vind dit ongehoord,zeer klantonvriendelijk.

Reactie Habitatsolutions.eu:

Beste Roger,
Bedankt voor het delen van jouw feedback. We vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het lijkt erop dat er een misverstand is ontstaan.
We willen graag uw zorgen serieus te nemen.
U heeft op 1 februari jl. bij ons CO2 flessen besteld waarbij u heeft aangegeven dat u lege flessen binnen 2 weken na ontvangst van de nieuwe flessen zult terugsturen. Helaas hadden wij deze lege flessen op 6 maart jl. nog niet mogen ontvangen. Om deze reden bent u gefactureerd voor het leveren van de nieuwe flessen welke al in uw bezit waren. Voor de facturatie controleren wij altijd of het retourlabel welke door ons verstuurd is bij de bestelling gebruikt is. Deze was nog niet gebruikt, hiermee gaan wij er dan ook vanuit dat u ondanks onze herinneringsmail verzuimd heeft om de flessen tijdig terug te sturen. Wij hanteren standaard 2 weken en zijn dan al vrij coulant om u 4 weken later pas te factureren. U heeft na ontvangst van de factuur de lege flessen toegezonden. Helaas is dit buiten de voorwaarde van 2 weken. U geeft aan dat u het retourpakket bij u retour is gekomen. Door de controle die wij expliciet hebben uitgevoerd op de retourflessen hebben wij gezien dat het retourlabel niet gebruikt is.
Zou u ons alsjeblieft wat meer details kunnen geven over wat er precies is misgegaan, zodat we dit kunnen oppakken en verbeteren?
We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en uw feedback is daarbij van onschatbare waarde. We hopen dat u ons nog een kans wilt geven om u te laten zien dat we het beter kunnen doen.
Klantenservice
Habitat Solutions BV

Score voor Habitatsolutions.eu: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee