Soraya Colle

Onze waterkoeler was defect, waarop wij de klantendienst hebben gecontacteerd. Per direct ontvingen wij antwoord en mochten we het toestel opsturen. Niet veel later kregen we een gloednieuw toestel... Onze waterkoeler was defect, waarop wij de klantendienst hebben gecontacteerd. Per direct ontvingen wij antwoord en mochten we het toestel opsturen. Niet veel later kregen we een gloednieuw toestel toegestuurd. Zéér tevreden van de klantendienst (en natuurlijk ook van de waterkoeler).

M.

Februari 2022 een Aqua Optima Aurora 3-in-1
Februari 2022 een Aqua Optima Aurora 3-in-1
waterdispenser gekocht bij habitat solutions. Na iets meer dan een jaar veroorzaakt het apparaat kortsluiting. Bij contact met de firma is er alleen een coulance regeling waarmee ik 47% korting krijg op een nieuw apparaat. Daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Naar mijn mening mag een dergelijk apparaat niet op een dergelijke manier zo snel defect raken en dan niet meer onder een garantie of regeling vallen waarbij deze kosteloos vervangen wordt.
Na overleg is er uitgekomen dat het apparaat toch vervangen wordt door een nieuw toestel én dat de garantietermijn uitgebreid wordt naar twee jaar. Als je als bedrijf met dit soort aanpassingen reageert op een klacht van een klant dan verdient dat een compliment wat ik bij deze dan ook geef.
De nieuwe waterdispenser staat ondertussen bij ons weer zijn werk te doen.

Frits Eringa

Slechte service

Reactie Habitatsolutions.eu:

Beste heer Eringa,
Hartelijk dank voor uw review. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent over onze service.
Dat de straat opengebroken is bij u, was vermoedelijk de reden dat de...
Beste heer Eringa,
Dat de straat opengebroken is bij u, was vermoedelijk de reden dat de chauffeur van DPD het pakket niet bij u afgeleverd heeft maar bij een DPD punt aan het einde van uw straat. Hij heeft daarbij ten onrechte de melding ‘foutief adres’ gemaakt. Wij hebben hierover direct een klacht ingediend bij DPD en vinden het heel vervelend dat de bezorging op deze manier niet op uw adres plaats heeft gevonden.
U heeft vervolgens aangegeven dat u slecht ter been bent en dat maakt het natuurlijk extra lastig. Op onze vraag of het dan wel lukte om het pakket op te halen, misschien met hulp van iemand uit uw omgeving, gaf u aan dat dit wel zou lukken. Anders hadden wij het pakket retour laten halen en opnieuw aangeboden. Wij hebben aangegeven dat we dan mogelijk wel hetzelfde probleem zouden hebben met de bezorging zolang de straat nog opengebroken was. U gaf echter aan dat dit niet nodig was.
Aan uw verzoek om compensatie van het volledige aankoopbedrag of een tegemoetkoming van 50% op een volgende bestelling konden wij helaas niet voldoen. Helaas heeft u daarop besloten om deze review achter te laten via onze shop en Google. Het is heel vervelend als het mis gaat bij de bezorgdienst maar zolang het pakket ontvangen is, bieden wij daar geen compensatie voor aan. Natuurlijk doen we altijd ons uiterste best om samen met DPD het pakket alsnog zo snel mogelijk bij de klant te krijgen.
Op basis van bovenstaande zouden we het waarderen als u uw beoordeling op elementen aan zou willen passen.
Klantenservice
Habitat Solutions BV

Mario Buter

Komt alle afspraken na

Martin den Boer Buurtbeheer Maatschappij Scheveningen

Goede communicatie en snel handelen.

H Dieperink

Prima service snelle levering en de prijs is okay

B van der Wal

Prettige samenwerking

Robin

Onvriendelijke klantenservice bij verzoek om te helpen bij verloren pakket. Ik zou hier nooit meer wat bestellen.

Reactie Habitatsolutions.eu:

Beste,
Allereerst bedankt voor de genomen moeite om een review te plaatsen. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen maar helaas zonder succes.
U geeft aan dat u onze...
Beste,
U geeft aan dat u onze klantenservice als onvriendelijk heeft ervaren na het kwijtraken van uw pakket. Het is natuurlijk heel vervelend dat uw pakket kwijt is geraakt bij DPD. Mijn collega heeft daarop een onderzoek opgestart bij DPD. Hiertoe hebben wij een verklaring van u nodig dat u het pakket nooit ontvangen heeft. Nadat u deze na een week tijd had toegestuurd heeft mijn collega direct een onderzoek opgestart. Helaas heeft de opvolging van het onderzoek langer geduurd dan normaal. Op uw verzoek hebben wij toen direct uw geld teruggestort.
Wij hebben intern onze procedures aangescherpt zodat dit soort onderzoeken sneller opgevolgd worden en u als klant niet onnodig hoeft te wachten.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice
Habitat Solutions BV