Reviews

9 / 10
975 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Info over verloop order
9/10
Snelheid levering
9/10
Reactiesnelheid
9.2/10

975 Reviews

johan

10/10

Alles heel vlotjes afgehandeld


Karin

10/10

Heel goede ervaring


Dellagon

1/10

Niet mee in zee gaan.

Habitat heeft naar tevredenheid geleverd, de problemen begonnen na een half jaar.
Uitval van de geleverde machine, voorrij kosten en een factuur voor de...
Niet mee in zee gaan.

Habitat heeft naar tevredenheid geleverd, de problemen begonnen na een half jaar.
Uitval van de geleverde machine, voorrij kosten en een factuur voor de reparatie, dit bij normaal gebruik.
Paar maanden later weer het zelfde probleem, weer een rekening met alle toeters en bellen.
Dit alles nog steeds in de wettelijke garantie termijn!
De klacht hierover werd brutaal teniet gedaan en hier viel niet over te praten.
Een jaar na levering gaat de machine weer stuk, er wordt niet meer gereageerd en habitat wil geen kant uit.

Koop nooit iets bij dit bedrijf, ze zullen hun verantwoording als het nodig is nooit nemen.

Reactie Habitatsolutions.eu:

Geachte heer van Bladel,
U heeft als installateur bij ons een waterkoeler aangeschaft die u zelf heeft geplaatst. De fabrieksgarantie op deze professionele waterkoeler is één jaar op onderdelen...
Geachte heer van Bladel,
U heeft als installateur bij ons een waterkoeler aangeschaft die u zelf heeft geplaatst. De fabrieksgarantie op deze professionele waterkoeler is één jaar op onderdelen en 2 jaar op het koelsysteem. De garantie die wij in dit geval geven (u bent geen consument) beperkt zich tot de kosteloze vervanging van defecte onderdelen en de arbeidstijd benodigd voor de vervanging van onderdelen. De voorrijkosten worden niet gedekt die overigens in een extended onderhoudscontract wel zijn af te kopen. Daarnaast hebben wij u aangegeven dat het verstandig is om een elektronisch waterslot te plaatsen. Een elektronisch waterslot plaatst u om in geval van een kleine lekkage aan het systeem ervoor te zorgen dat er geen waterschade ontstaat. U geeft nu aan wederom een storing te hebben. Een bericht hieromtrent heeft ons niet bereikt dus ik verzoek u ons alsnog te contacten zodat wij de storing kunnen onderzoeken en samen op kunnen lossen. Wij vernemen graag z.s.m. van u.


Rieky Ewald

10/10

Fantastisch goed.


Te riele

1/10

Slecht bedrijf na anderhalf jaar ging mijn habitat d8 stuk contact opgenomen hun antwoord stuur hem maar op u krijgt een offerte en dan moet u betalen er is maar een jaar garantie wat ik eerder zie... Slecht bedrijf na anderhalf jaar ging mijn habitat d8 stuk contact opgenomen hun antwoord stuur hem maar op u krijgt een offerte en dan moet u betalen er is maar een jaar garantie wat ik eerder zie staan dat het apparaat na twee jaar kosteloos gemaakt word dat klopt niet ik moet een halvester geven anders kom ik niet verder maar liever geen sterren

Reactie Habitatsolutions.eu:

Geachte mevrouw te Riel,
De garantie op producten wordt bepaald door de fabrikant. Zo geeft de fabrikant van onze relatief kostbare LightAir luchtreinigers een korting van 3 jaar. Deze garantie...
Geachte mevrouw te Riel,
De garantie op producten wordt bepaald door de fabrikant. Zo geeft de fabrikant van onze relatief kostbare LightAir luchtreinigers een korting van 3 jaar. Deze garantie mag u ook verwachten gezien de prijsstelling van dit product. De fabrieksgarantie op de scherp geprijsde Lumi waterkoelers is slechts 12 maanden zoals wij u per mail hebben aangegeven. Om consumenten tegoed te komen bieden wij consumenten een afschrijvingskorting aan mocht de Lumi waterkoeler, die veelal zeer intensief wordt gebruikt, binnen 3 jaar defect raken. Op basis van bovenstaande systeem ontvangt u bij aanschaf van een nieuwe koeler een korting van 14/36 * 100% = 39%. In uw specifieke geval bieden wij u zelfs nog een aanvullende coulance korting aan waarmee uw korting 54% bedraagt. Jammer dat u dit voorstel niet wenst te accepteren en het systeem ook niet aan ons wilt retourneren voor controle. Een beter voorstel kunnen wij u niet doen helaas.
Klantenservice
Habitat Solutions BV


Henk

10/10

Geweldige service


Apeldoorn

10/10

Geweldig, na 2 jaar volledig in de garantie reparatie/vervanging van product bij mankement. Dat is echt klasse en boven verwachting goede service én ook nog eens binnen een week retour. Ik wil niet... Geweldig, na 2 jaar volledig in de garantie reparatie/vervanging van product bij mankement. Dat is echt klasse en boven verwachting goede service én ook nog eens binnen een week retour. Ik wil niet meer zonder en raad de producten en dit bedrijf ten zeerste aan!


Jos van de Weijer

10/10

Prima bedrijf. Zelfs gebeld door Habitat dat er een onduidelijkheid was betreffende mijn bestelling.


Zheng

10/10

Super tevreden over dit bedrijf. Heb alweer mijn 4e bestelling ontvangen vandaag.
Er wordt snel geleverd (binnen 1 werkdag), en er wordt ook direct geholpen wanneer je vragen hebt. Heb onlangs...
Super tevreden over dit bedrijf. Heb alweer mijn 4e bestelling ontvangen vandaag.
Er wordt snel geleverd (binnen 1 werkdag), en er wordt ook direct geholpen wanneer je vragen hebt. Heb onlangs iets moeten terugsturen omdat ik zelf een verkeerd product heb besteld.
Daarbij werd ik goed geholpen over de telefoon. Ook werd er snel gereageerd op mijn mail.
Heel fijn!