h de kloet

Heel goed; snel, responsive en eerlijk

eigenlijk niet

Plasmans

Zeer deskundig en betrokken. Werken snel en accuraat met de inschatting van de uren. Uurtarief behapbaar

Niet van toepassing

Verschoor

Als prettig maar ook onwennig. Af en toe vond ik het een ongemakkelijk gevoel om zelf niet de hand te hebben in de dingen.

Tips voor ons?

Bespreek van te voren duidelijk. welke rol de klant zelf heeft en welke de advocaat

European Go an Cultural Centre

Prima. Een goede betrokkenheid. Voor zover ik het kan beoordelen een deskundige aanpak.

Diemen Carwash vof

In deze donkere periode heeft mr. Meruma het voor elkaar gekregen om de zon weer voor ons te laten schijnen en hoe!
Verpletterd heeft hij de tegenpartij met zijn kordate aanpak. Altijd...
Verpletterd heeft hij de tegenpartij met zijn kordate aanpak. Altijd bereikbaar en met geduld ,een advocaat om trots op te zijn, we zijn hem zeer dankbaar.

Stichting Werkgroep Zwartendijk

Als goed

Buro TP Trias Publica

Betrokken, snel en goed aanvoelen wat er nodig is.

Natascha

Fantastisch, zeer betrokken! Gaan tot het uiterste voor je.

Tips voor ons?

Winnen bij de aankomende rechtzaak...

Wij (bewoners van een straat aan de rand van Amsterdam-Centrum) hebben de hulp van Barry Meruma ingeroepen omdat we twijfelden of er redelijke gronden waren voor beroep tegen een door de gemeente... Wij (bewoners van een straat aan de rand van Amsterdam-Centrum) hebben de hulp van Barry Meruma ingeroepen omdat we twijfelden of er redelijke gronden waren voor beroep tegen een door de gemeente afgegeven omgevingsvergunning. Wij waren bij een andere zaak ook op prettige en constructieve wijze door hem bijgestaan. We hadden deze keer weinig tijd, maar de heer Meruma was bereid om binnen enkele dagen alle stukken te lezen, zijn visie in het kort schriftelijk vast te leggen, daarna de situatie ter plekke te komen bekijken en de zaak met een aantal straatbewoners te bespreken. Dit alles viel onder de zogenaamde Startprocedure, waarvoor men een vast bedrag betaalt. Op zijn advies hebben we nog wat nader onderzoek verricht, en uiteindelijk op grond daarvan besloten niet in beroep te gaan. We hebben nu het idee dat we in ieder geval gedaan hebben wat we konden doen, en dat we ons dank zij het zeer ter zake kundige advies van Barry Meruma niet blindelings hebben laten ontmoedigen of onverrichter zake aan een duur proces zijn begonnen.

N Hogenboom

Mevrouw Krot heeft mij super goed bijgestaan bij een bezwaar tegen een evenement. Ze was goed op de hoogte en altijd bereikbaar voor vragen. Ik heb een betrouwbaar, eerlijk en deskundigadvies van... Mevrouw Krot heeft mij super goed bijgestaan bij een bezwaar tegen een evenement. Ze was goed op de hoogte en altijd bereikbaar voor vragen. Ik heb een betrouwbaar, eerlijk en deskundigadvies van haar gehad.