Van de Pas

Prima , naar tevredenheid

Babak Hashem Jawaheri

Super fijn alles goed duidelijk hoe je zaak er voor staat

Na een slechte ervaring bij mijn vorige advocaat ben ik door jullie goed geadviseerd en geholpen

Cindy de Bruin

Duidelijke communicatie

Patrick

Snel adequaat en vriendelijk

Henny Smetsers

Zeer goed.

Esther

We zijn super tevreden met de manier waarop Haartsen Letselschade (Metin Celen) alles voor ons geregeld heeft. We werden volledig ontzorgd, overal werd aan gedacht (zowel juridisch, als medisch,... We zijn super tevreden met de manier waarop Haartsen Letselschade (Metin Celen) alles voor ons geregeld heeft. We werden volledig ontzorgd, overal werd aan gedacht (zowel juridisch, als medisch, administratief en verkeerstechnisch), we kregen goed advies en onze letselschadezaak is erg netjes afgehandeld!

Nelly Verschuur

Mijn ervaring is heel goed. Ik werd benaderd door Joyce Crompvoets. Ik heb een heel prettig gesprek met haar gehad en zij heeft mij goed geínformeerd. Ze stelde mij al snel op mijn gemak en... Mijn ervaring is heel goed. Ik werd benaderd door Joyce Crompvoets. Ik heb een heel prettig gesprek met haar gehad en zij heeft mij goed geínformeerd. Ze stelde mij al snel op mijn gemak en het voelde heel vertrouwd Als ik al ooit twijfels had heeft zij mij overtuigd van het feit dat dit goed voor mij zou zijn en dat ik daar recht op had

Rachelle

Haartsenlestel is betrouwbaar en komt afspraken na. Luisteren goed naar je verhaal en geven eerlijk antwoord. Hun advies is vakkundig en zeker een aanrader als je iets met letsel te maken krijgt

AJAM de Kleijne

Correcte en respectvolle en persoonlijke behandeling.