Bart

Désirée is een fijn persoon om mee samen te werken. Ze is altijd netjes en correct. Over het algemeen geeft ze goed advies. Van alles wat er wordt besproken krijg je een verslag wat... Désirée is een fijn persoon om mee samen te werken. Ze is altijd netjes en correct. Over het algemeen geeft ze goed advies. Van alles wat er wordt besproken krijg je een verslag wat fijn is om terug te kijken wat er ook al weer is gezegd.

Adrián López Robles

Mijn hele ervaring was perfect, ik raad het aan

Mijn ervaring met Haartsen letsel schade is zeer positief .
De deskundigheid die men in huis heeft is zeer goed.
Ook de omgang met de cliënt is ook zeer positief en rustgevend .

Kim .S

Zeer goed.
Metin heeft ons sterk vertegenwoordigd.

Dave de wijs / Silke van Bon

Top

Fijne en heldere communicatie.

J. van den Akker

De medewerkers zijn correct en werken accuraat. Het nakomen van afspraken loopt als een rode draad door het totale proces.

Familie Stoop

Prima geholpen, Désirée luistert heel goed, is heel vriendelijk en meelevend, toont veel begrip en doet er alles aan om het zo goed mogelijk te regelen en voor je op te komen. Er was... Prima geholpen, Désirée luistert heel goed, is heel vriendelijk en meelevend, toont veel begrip en doet er alles aan om het zo goed mogelijk te regelen en voor je op te komen. Er was een vervanger gekomen halverwege het onderzoek die duidelijk geen inlevingsvermogen had, daar wilde Désirée dan ook niet verder mee in zee. We hebben zoiets heftigs meegemaakt dus enige empathie is zeker van belang. Ze heeft netjes gewacht totdat degene waar ze als eerste contact mee had, weer capabel was en ze heeft haar uiterste best gedaan om alles zo goed mogelijk met deze persoon af te handelen.
Wij zijn zeer tevreden over Désirée, zelfs voor Jaspers zusje heeft ze nog haar best gedaan en dat is zo fijn. Het is al een ondraaglijk verlies dat onze lieve zoon Jasper er niet meer is door het verschrikkelijke ongeluk...
We zijn Désirée erg dankbaar voor haar goede en professionele hulp!

Hans Looijkens

Heel goed en vriendelijke mensen