Mathijs

Kunnen vele een voorbeeld aan nemen. Nadat iemand tekeer ging over een pakketje bleef het personeel rustig en professioneel. Uiteindelijk bleek dat de dame bij het verkeerde pakketpunt stond. Netjes... Kunnen vele een voorbeeld aan nemen. Nadat iemand tekeer ging over een pakketje bleef het personeel rustig en professioneel. Uiteindelijk bleek dat de dame bij het verkeerde pakketpunt stond. Netjes opgelost

Ron

Ze kwamen op locatie repareren. Zonder extra kosten. Leuke gesprekken gevoerd. Tot de volgende keer.

Gerco

Super geholpen, eenvoudig en snel.

Elton

6 maanden na het vervangen van mijn batterij begon deze toch een beetje snel leeg te gaan. Even terug gegaan en ik kreeg gratis een nieuwe omdat er blijkbaar 1 jaar garantie op zit. Dat noem ik... 6 maanden na het vervangen van mijn batterij begon deze toch een beetje snel leeg te gaan. Even terug gegaan en ik kreeg gratis een nieuwe omdat er blijkbaar 1 jaar garantie op zit. Dat noem ik klantenservice!

Jaap-Jan

Uitstekende service gekregen toen ik het scherm van mijn iPhone kwam vervangen

Henkjan

Kom hier vaak voor een pakketje en laat er soms mijn iPhone scherm maken.

Dex

Fijn dat deze winkel hier zit. Vroeger moesten we helemaal het centrum in(chaos met parkeren) en hier kan je voor de deur parkeren.

Henkie

Nette zaak, professioneel.