Janneke

Wat een geweldige service! telefoon van mijn dochter deed het plots niet meer: binnen 3 minuten hadden ze hem bij gsm reparatieplaza weer aan de praat! We hoefde hier niets te betalen zelfs! Zeker... Wat een geweldige service! telefoon van mijn dochter deed het plots niet meer: binnen 3 minuten hadden ze hem bij gsm reparatieplaza weer aan de praat! We hoefde hier niets te betalen zelfs! Zeker een aanrader!

Noizama

Een maand geleden
Een maand geleden
6 maanden na het vervangen van mijn batterij begon deze toch een beetje snel leeg te gaan. Even terug gegaan en ik kreeg gratis een nieuwe omdat er blijkbaar 1 jaar garantie op zit. Dat noem ik klantenservice!

Hans

Altijd vriendelijk. Geweest voor screenprotector. Specifieke maat hadden ze toevallig niet. Kreeg ik een duurdere variant voor de goedkopere prijs. Top!

Roald

Wij komen hier al jaren en worden nog steeds vol energie verwelkomt. Kan onderhand een abonnement nemen met al die kapotte iPads..

Imeal

Ik ben super blij met de reparatie van mijn samsung note 9. Ik dacht dat ik hem lang kwijt was, maar het duurde maar 30 minuten.

Gsm reparatie

Wat een top service! Binnen een kwartier was ik geholpen. Super vriendelijk en behulpzaam, aanrader!

Salim

Mijn Samsung Z Flip scherm was niet meer leverbaar. Als compensatie een nieuwe in doos gekregen voor dezelfde prijs als het scherm. Wat een service!

Benghmar

Goede service

Aart

Altijd fijne ervaring hier gehad. Dus bij deze een 5 sterren review.

Rens

Heel vriendelijk geholpen! Simpelweg mijn telefoon gratis schoongemaakt ipv gefocust op geld en onderdelen vervangen. Fijne shop!!