Iwan

Zonder afspraak binnengelopen. Binnen 20 minuten stond ik weer buiten met een nieuw scherm. Snel geregeld

Iwan

Naudi

Ipad batterij laten vervangen. 1 jaar garantie erop gekregen

Joep

Na sluitingstijd doorgewerkt om mijn iPhone af te krijgen. Geweldige service bedankt!

Mathijs

Kunnen vele een voorbeeld aan nemen. Nadat iemand tekeer ging over een pakketje bleef het personeel rustig en professioneel. Uiteindelijk bleek dat de dame bij het verkeerde pakketpunt stond. Netjes... Kunnen vele een voorbeeld aan nemen. Nadat iemand tekeer ging over een pakketje bleef het personeel rustig en professioneel. Uiteindelijk bleek dat de dame bij het verkeerde pakketpunt stond. Netjes opgelost

Sieb

Helpen me altijd met de kinderwagen bij de deur. Heel vriendelijk!

Rom

Ze kwamen op locatie repareren. Zonder extra kosten. Leuke gesprekken gevoerd. Tot de volgende keer.

Tim

Mijn telefoon was in het water gevallen en ze hebben er alles aangedaan om deze te kunnen maken. Helaas te veel schade. Heel behulpzaam geweest, up to date houden en meedenken. Complimenten

Dragonsnake

Helemaal top.
Helemaal top.
De bestelde Ipad was niet meer leverbaar. In telefonisch en zéér vriendelijk overleg ter compensatie tegen zéér goede gereduceerde prijs nieuw(er) model(len) aangeboden gekregen..

Mirjam

GEWELDIGE SERVICE!! Telefoon was niet meer te redden en ik mocht bijna een nieuwe uitkiezen voor mijn abonnement. Ik kreeg voor de tussentijd gratis een leentoestel terwijl ik geen enkele dienst bij... GEWELDIGE SERVICE!! Telefoon was niet meer te redden en ik mocht bijna een nieuwe uitkiezen voor mijn abonnement. Ik kreeg voor de tussentijd gratis een leentoestel terwijl ik geen enkele dienst bij ze had afgenomen. Hoe geweldig is dat? Achteraf een pak chocola gegeven en dit vonden ze heel leuk.