Offerte
Advies
Medewerkers
Communicatie

H.F. Tillart

Goede ervaring. Vriendelijke benadering. Eindresultaat naar tevredenheid van mij en de woningbouwvereniging.

Na vaststelling offerte is er door de klant nog veel zelf weggehaald. Dit leidde tot een (te) geringe aanpassing.

Amsterdam

mohrmann

Goede ervaring

zal zo niet weten

gouderak

Zeer goed.

Goed service met laag prijs

Prijs moet in stabiel ......soms vragen jullie te hoog

Reactie Groene Hart Woningontruiming:

Dank voor uw feedback.
Dank voor uw feedback.
Begrijpelijk dat sommige klanten de kosten te hoog vinden voor een ontruiming. Men zit na een overlijden natuurlijk niet te wachten op een extra kostenpost. Toch zijn we blij dat we ook u hebben kunnen helpen voor een voor u uiteindelijk schappelijke prijs.

Zeer goede ervaring mee gehad na overlijden van onze moeder. Ze hebben het huis van onze moeder super netjes ontruimd en we zouden een ieder aanraden dit op deze manier ook te doen. Het bedrijf... Zeer goede ervaring mee gehad na overlijden van onze moeder. Ze hebben het huis van onze moeder super netjes ontruimd en we zouden een ieder aanraden dit op deze manier ook te doen. Het bedrijf ontzorgt echt en komt hun afspraken na. Erg aardige medewerkers ook.

Op zeer korte termijn netjes alles geregeld

L. Crama

Prettige samenwerking en goed advies

van Kesteren

Het is heel fijn om te weten, dat alles netjes word opgeruimd en schoon gemaakt. het zag er prima uit!

Via Makelaardij

Wij zijn erg tevreden over de afhandeling van de ontruiming van de woning. Het was veel werk, maar het resultaat is fantastisch. We konden de woning heel snel en netjes verkopen.