Offerte
Resultaat
Advies
Medewerkers
Communicatie

Lekker vlot, respectvol, goede prijs, voorzichtig met spullen die eventueel bewaard moeten blijven.

Ik ben erg tevreden

Niks op aan te merken

Ijsselstein

We hebben inmiddels een aantal keren klanten van onze makelaardij doorgestuurd en zij zijn naar volle tevredenheid en voor een goed bedrag geholpen door Groene Hart Woningontruiming. De offertes... We hebben inmiddels een aantal keren klanten van onze makelaardij doorgestuurd en zij zijn naar volle tevredenheid en voor een goed bedrag geholpen door Groene Hart Woningontruiming. De offertes zijn duidelijk en de woningen zien er na een dag hard aanpoten van het team echt super uit! Echt een aanrader.

Schoonhoven

RSV Schoonmaakdiensten

Wij van RSV Schoonmaakdiensten worden vaker gevraagd door Groene Hart Woningontruiming voor het schoonmaken en glazenwassen na sommige ontruimingen en verhuizingen. Het is een goede en betrouwbare... Wij van RSV Schoonmaakdiensten worden vaker gevraagd door Groene Hart Woningontruiming voor het schoonmaken en glazenwassen na sommige ontruimingen en verhuizingen. Het is een goede en betrouwbare partij om mee samen te werken en ze komen altijd hun afspraken na, zowel bij ons als bij hun klant. Wij vinden het een TOP bedrijf.

IJsselstein

Prettige communicatie; er werd direct op vragen of probleempjes gereageerd.

Goede ervaring mee gehad.

Nee. Geen verbeterpunten of tips.

Bilthoven

De kleine huurbus staat een beetje knullig niet professioneel.

Vleuten

Nee

Zoetermeer

Zeer tevreden

vleuten

Goed, jammer dat de lampen er niet af zijn gehaald

Wij hadden afgesproken dat de lampen eraf gehaald zouden worden, dit is helaas niet gebeurd

Amstelveen